yndlings-Lea

Love Rules

118 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg ehhhh.............. wauw........ øhhh.........jam.... iiihhhh..... næææææh...........

SLAP LIGE AF JEG ER TOTALT MÅLØS............... HVOR ER DET SUPER PROFFESIONELT LAVET

Jeg ville elske at modtage sådan en invitation med posten, og ville glæde mig som en vanvitig til at deltage, for den invitation lover bare en fest ud over det sædvanlige.

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

YOU rule.............

Knus Trisse :)

0

Del dette indlæg

Tina og Trisse...ihh alt den ros gør mig jo helt forlegen.

Det skal så også siges, at det jo ikke er noget, der kun er brugt en weekend på...1 måned er nok mere rigtigt. Der er fandme printet meget ud, der er arkiveret lodret...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Jeg aner ikke hvad jeg skal sige ud over :bearhug: det er bare så flot det du har lavet - er måske bange for at en eller anden kommer til at låne lidt af din idé :griner:- Har du det skønne brudepar som billedfil du evt. kan sende eller lægge ind ??

:griner:- Pernille

0

Del dette indlæg

Winnie, Sus, Tinchen og Pernille :) Mange tak...bare husk på, at det jo fortrinsvist er herfra sitet, jeg har hentet mine ideer...så I har garanteret også bidraget....

Pernille...du tager bare, hvad du kan bruge...

Hermed billedet (som jeg iøvrigt har stjålet af Anne Metchen og Khio)

post-10235-1109701525.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lea

Jeg ved slet ik hva jeg ska sige jeg er .......udover ...at jeg er i gang med at samle min underkæbe op fra tasteturet ........inden der kommer en underlig tekst som er helt uforståelig :):bearhug::griner:-

Men i hvertfald så er jeg heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt vild med jeres serie ....jeg ville også blive meget meget stolt af at modtage sådan en indbydelse...og ville glæde mig sindsygt meget ........

LEA.........LOVE RULES

Knuuuuuuuuuuuuuz mariemusen

0

Del dette indlæg

Er du gal, det er for vildt gennemført!!!!

Jeg græder, kan nok se mit mangler noget for at komme i de højder!!! :griner:-

:):bearhug: til dig Lea! Det er sgu dejligt når man har brugt så lang tid på det at det så også er det hele værd!

Mange hilsner fra Novemberpigen

Redigeret af Novemberpigen
0

Del dette indlæg

:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Det er jo for sindsygt flot. Du er for sindsyg :).

Tror du ikke at det er på tide at du skifter branche...

Jeg ville bare ønske du havde lavet det for flere måneder siden ...så jeg ku ha tyvstjålet det hele fra dig :bearhug:

:heppe: Anss :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hearts: :hearts: Kan kun føje mig til det jublende kor og sige Waaaaaaaauuuuuuw :hearts: Helt igennem 100 % gennemført - Du er da for sej :)

Dejligt med inspiration og sikke nogle fantastiske sange i skal synge... Vi il også meget gerne bruge Hvad er der min Marie, men skal lige spørge præsten først...

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det bare nogle af de smukkeste invitationer - nej hele serie jeg har set. Og jeg har suget meget på internettet.

Wow - det sker sjælden men jeg har ikke nogle ord ...

:):bearhug::griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Lea

WHAU hvor er det bare gennemført og flot, det ser totalt prof ud ville ønkse at jeg kunne lave sådan noget og få ideen til det.

:):bearhug: her fra.

Alle dine/jeres gæster bliver helt vilde.

:griner:- arbejde.

:griner:-

helse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer