mettelette

brudebuket med gerbera

20 indlæg i dette emne

Hej kommende brude

Jeg skal giftes 14. maj og jer er begyndt at tænke over min brudebuket....jeg ved at jeg skal have gerbera i og jeg ved at den skal holdes i varme farver, og den må gerne være meget naturlig - altså ikke rokoko buket til mig, tak! Jeg har set nogle hjerteformede buketter her på bryllypsforum og de var rigtig fine og enkle, men jeg har ikke set mange billeder af buketter med gerbera i.

Er der nogen der har billeder eller ideer?

Det er jo min forlovede der skal købe buketten, men det vil jo være godt hvis jeg kan vise ham nogle fotos af hvad jeg ønsker mig.

Mange knus

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg kan godt forstå at du kan lide gerbera, men du må vist lige spørge en blomsterkender først, for jeg mener ikke at de kan holde sig pæne særlig længe (de kræver meget vand). Det er absolut ikke for at tage din drøm fra dig, men det ville også være synd hvis du fik en "slatten" buket!

Jeg krydser fingre for dig,

hilsen Dittemor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg kan godt forstå at du kan lide gerbera, men du må vist lige spørge en blomsterkender først, for jeg mener ikke at de kan holde sig pæne særlig længe (de kræver meget vand). Det er absolut ikke for at tage din drøm fra dig, men det ville også være synd hvis du fik en "slatten" buket!

Jeg krydser fingre for dig,

hilsen Dittemor

<{POST_SNAPBACK}>

Ud fra de erfaringer jeg har med blomster vil jeg lige blande mig lidt. Har tidligere arbejdet i en blomster forretning og de kan godt holde sig pæne i lang tid. Jeg ved også at min veninde havde dem i hendes buket og de var lige så pæne hele dagen. Jeg vil nemlig også vild gerne selv have dem i min. Det er bare min yndlingsblomst

0

Del dette indlæg

Tak for dit svar og dine flotte billeder.

Det har vist sig at min svigermor også havde gerbera i hendes brudebuket og de holdte fint hele dagen. Jeg har også talt med en blomsterhandler om gerbera i brudebuketten, og de sagde at det ikke var et problem.

Vi har valgt gerbera som et gennemgående tema til vores bryllup, da der er gerbera på forsiden af vores invitation og det også skal være den dominerende blomst i bordpynten til festen.

Mette

0

Del dette indlæg

Tak for dit svar og dine flotte billeder.

Det har vist sig at min svigermor også havde gerbera i hendes brudebuket og de holdte fint hele dagen. Jeg har også talt med en blomsterhandler om gerbera i brudebuketten, og de sagde at det ikke var et problem.

Vi har valgt gerbera som et gennemgående tema til vores bryllup, da der er gerbera på forsiden af vores invitation og det også skal være den dominerende blomst i bordpynten til festen.

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Det er altså også bare en utrolig flot blomst. Og så alle de forskellige farver man kan få dem i. Jeg har også forklaret ham at jeg gerne vil have nogen i min buket så nu må vi se om jeg får det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ud fra de erfaringer jeg har med blomster vil jeg lige blande mig lidt. Har tidligere arbejdet i en blomster forretning og de kan godt holde sig pæne i lang tid. Jeg ved også at min veninde havde dem i hendes buket og de var lige så pæne hele dagen. Jeg vil nemlig også vild gerne selv have dem i min. Det er bare min yndlingsblomst

Det er jeg rigtig glad for at høre - på jeres vegne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer