mettelette

Æske til ringene ved vielsen

8 indlæg i dette emne

Hej alle kommende brude

Min kæreste og jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det fungerer med ringene til vielsen. Laver man en særlig fin pude eller æske? Eller har man dem bare i den originale æske?

Er det forloveren eller gommen der passer på ringene indtil de skal sættes på fingeren?

Jeg håber at høre fra jer med nogen gode svar/fotos på ring puder/æsker?

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vores originale æske er en meget flot sølvæske, så derfor lader vi dem bare blive deri. Forloveren står så og holder dem, indtil de skal bruges. Nogle køber også en lille pude til at lægge ringene på, hvilket jeg dog ikke synes er nødvendigt, men det er jo smag og behag :)

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er forskelligt fra kirke til kirke. Vores præst ville gerne have at ringene lå klar (der hvor man knæler ned), så ikke noget med at forloveren stod med dem, så vi havde dem bare i aæken fra gudsmeden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand lavede selv en lille "pung" af noget blødt ruskind og en sød snoet snor - se billedet... Det skulle være en lille ting som skulle overraske mig, fordi jeg havde forberedt faktisk ALLE ting til brylluppet - og jeg ville gerne kunne glæde mig over eet eller andet overraskende.

post-1053-1109880583.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer