cindyconnery

Ønskeseddel med invitationerne

6 indlæg i dette emne

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening...

Da vi ikke har råd til at invitere 150 mennesker med til selve bryllupsmiddagen, har vi besluttet, at vi vil holde reception i et par timer efter vielsen.

Nu er jeg så småt gået i gang med at lave invitationer, og vil lave en slags til dem der skal med til det hele, og en anden til dem der "kun" skal med til vielsen og receptionen.

Jeg føler ikke, at jeg har lyst til at vedlægge ønskeliste til dem der ikke skal være med til det hele.

Er det ikke ok kun at vedlægge ønskeseddel til dem der skal med til selve festen om aftenen?

:)

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening...

Da vi ikke har råd til at invitere 150 mennesker med til selve bryllupsmiddagen, har vi besluttet, at vi vil holde reception i et par timer efter vielsen.

Nu er jeg så småt gået i gang med at lave invitationer, og vil lave en slags til dem der skal med til det hele, og en anden til dem der "kun" skal med til vielsen og receptionen.

Jeg føler ikke, at jeg har lyst til at vedlægge ønskeliste til dem der ikke skal være med til det hele.

Er det ikke ok kun at vedlægge ønskeseddel til dem der skal med til selve festen om aftenen?

:)

Hvis du vælger en ønskeseddelskoordinator så slipper du for det problem fordi så kan du skrive at ønsker koordineres af den og den person, men så skal du bare sørge for at skrive nogle små ønsker på ønskesedlen også sompersonen har og som dem som "kun" skal til reception kan bruge..

KNus DD

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Jeg står faktisk i samme dilemma!

I det hele taget kan jeg ikke rigtig finde ud af, hvordan jeg har det med at sende ønskeseddel med... jeg tror jeg vil tage det med en gavekoordinator med i mine overvejelser ...

Lad os høre hvad du kommer frem til, Sandie...

Måske er der flere muligheder end man regner med?

:) Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer