victati

Steven og Dianas planlægning

146 indlæg i dette emne

jeg har længe overvejet om jeg skulle skrive om planlængningen, en af overvejelserne har været om jeg har tid/overskud til at følge op på hvor langt vi er, men har nu besluttet at det har jeg...*SS*

her er lidt baggrund: Steven og jeg har kendet hinanden siden vi var 18 år, dvs nu er vi sammen på 11 år, vi mødte hinanden til en af mine venners 18 års fødselsdag, dagen efter kom han og besøgte mig og siden er han ikke gået igen :loveflag: Vi har efterfølgende fået 2 skønne piger på 4 og 9 år. vi er flyttet til falster fra kbh her for 3 år siden, da det meste af stevens familie bor hernede, sidste år kørte steven galt, og da han lå på nykøbing sygehus i hans hospital tøj, friede han til mig og hvem kan stå for det *SS*...

her er så hvor langt vi er nået.

Dato: D. 14. maj 2005 kl 13.30

Kirke: Klosterkirken i Nykøbing Falster

Præst: Jannie Edelberg Nielsen

vidner til kirken: mine forældre

feststed: Feriekolonien Abelvig ved hesnæs

Mad: helstegt pattegris, med buffet, vi får også 4 forretter anrettet som buffet. (kokken søger for det hele og for opfyldning af buffeen).2 søde kvinder til afrydning og opvask.

service: låner vi af vores venner, der har en cafe i nyk. F

invitationer og ønskeliste er sendt ud.

brudekjolen, sko og slør er købt i malmø, billeder af sko og slør kommer senere, jeg kan desværre ikke vise jer kjolen da den er hos min mor i malmø.

frisør: hair4you, skal snart have bestilt tid til en prøveopsætning :loveflag: er bestilt , skal derned d. 24. april

negle: min veninde.

ringe: er fundet og bestilt, de skal hentes d. 1 maj

brudebuket: har steven styr på.

blomster til brudepigerne: vi har tænkt på, at de skal have en enkelt cremefarvet roser hver.

kørsel fra kirken: har steven styr på

kørsel til tog-gæster: stevens far

undertøj: skal købes hos min kusine i kbh.

bryllupskage: kokken laver den, 5 etager mums

natmad: røde pølser med brød og suppe

morgenmad: rundstykker med pålæg, kaffe og the og juice

blomsterdekorationer: laver min veninde

bordplan og bordkort er lavet.

bordpynt/dækning: min svigermor og jeg selv.

legerum til børnene: steven og jeg.

toastmaster: min søster

gavekoordinator: min veninde

ringbærer: min nevø

brudpiger: vores børn, min niece, min guddatter og min veninde. kjolerne er købt.

forlover: stevens kammerat sten.

bryllupsrejse: som går til marmaris i tyrkiet til juni.

nu kan jeg ikke rigtig huske om der er mere, men kommer nok i tanke om noget....

det var så hvor langt jeg er

knus fra Diana :bearhug:

Redigeret af victati
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også lige byde dig velkommen (også selvom det er noget tid siden du tilmeldte dig!)!

Hvor er det lækkert at se at i er kommet så langt med planlægningen!

Vil da lige slutte mig til hos hyacinth, EEEELSKER BILLEDER!

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil stemme i med de andre og byde dig velkommen, sikke langt du er kommet. Det må snart begynde at kriple i dig, der er jo kun et par måneder til den store dag  :bearhug:

kriple det er ikke ordet, det hele kører på mig, jeg syntes der var så lang tid til den store dag, men tiden er fløjet afsted, jeg er glad for i synes jeg er nået langt, for jeg snot forvirret *GG* jeg er sikker på jeg har glemt noget, kender i det??

knus fra Diana

Redigeret af victati
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til, jeg kan se at vi har valgt samme frisør også ligesom kirke, er det fordi at frisøren kører ud du har valgt den, det er for mig.

ja det er fordi hun kører ud, men jeg synes nu hendes pris er lidt peberet. jeg er blevet lidt i tvivl om hun skal komme hjem hjem til mig, for jeg tror jeg er lidt kuleret den dag, så jeg har nok brug for lidt luft så jeg tror det ender med at jeg går derop istedet for hun kommer her
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"vores" præst har ringet i dag, vi skal til forberedelse i kirke d. 15 marts, puha, nu er det ved at gå op for en at det er snart, hold da op hvor jeg glæder mig, nu håber jeg bare at steven kan lide de 3 salmer jeg har fundet.

her er de 3 bud:

1. Det er så yndigt at følges ad

2. Kærlighed er lysets kilde

3. I blev skabt som mand og kvinde.

knus fra Diana

Redigeret af victati
0

Del dette indlæg

så nu er bordplanen næsten på plads, det er ikke bare sådan lige til, holda da op, jeg sad til kl. 1 i nat og vred min hjerne (ikke for at prale :loveflag: ) og nu er den der næsten, der er kun en jeg ikke kan finde ud af hvor jeg skal sætte, så jeg bliver nok nødt til at rokere lidt rundt........skal forresten også ud i dag og købe ind til bordkort.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

velkommen til ...det ser jo altsammen rigtig godt ud ;)

det er nogle vildt flotte sko du har fundet dig .......og sløret er flot....

glæder mig da at sku følge jer forsat

knuz mariemusen

tak ska du have :bearhug:

skoene har jeg fundet i en bryllupsbutik i malmø, jeg måtte betale 499 svenske kr for dem. det er ca 450 danske kroner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaa, sådan da, jeg har været ude og hente tilbud på bryllupskage, da jeg mødte et vennepar, der fortalte at den kok, der kommer og laver mad til vores bryllup, lavde deres bryllupskage så nu må jeg have fat i ham og høre hvad han skal have for en kage til 54 personer...

Det eneste jeg ikke føler jeg har styr på er mit polterarben og det irreterrer mig...hehe...kender i det

0

Del dette indlæg

jeg har siddet og kigget efter min kjole på nettet, men kunne ikke finde den, så jeg måtte ringe til min mor i sverige og høre om mærket, men hun fortalte mig at damen (hvor vi købte kjolen ) havde sagt at der kun findes den ene model, så jeg har fundet en kjole der ligner, når jeg så skal over til min mor, tager jeg et billedet af min og lægger ind.

post-9517-1110281505.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor ser det hele bare godt ud!

Og hvor er jeg glad for at læse, at I skal have helstegt pattegris - det skal vi nemlig også, og jeg var lige ved at få grå hår af at tænke på, om det var helt forstyrret at servere det til et bryllup. Men nu har du gjort mig hel rolig.

Jeg er vild med dine sko - og især til den pris :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor ser det hele bare godt ud!

Og hvor er jeg glad for at læse, at I skal have helstegt pattegris - det skal vi nemlig også, og jeg var lige ved at få grå hår af at tænke på, om det var helt forstyrret at servere det til et bryllup. Men nu har du gjort mig hel rolig.

Jeg er vild med dine sko - og især til den pris :loveflag:

nu kan du slappe af, for du er ikke den eneste :loveflag: vi havde først gået med tanken om grillet vildsvin, men blev enige om grisen, hvorfor vi har valgt det med buffet, er at jeg ikke er typen til suppe, steg og is, det er alt for formelt til mig, jeg vil gerne have at folk er afslappet og kan hyggelidt rundt, for sådan er jeg selv. jeg bryder mig ikke om at være fastlænket til et bord i 4-5 timer, så dette var løsningen for os.

tak for komplimentet om skoene, jeg er også helt vild med dem og det bedste er at efter brylluppet, kan jeg kommer over med dem, også farver de dem sorte for mig...skønt, så kan jeg bruge dem, flere gange og ikke kun til brylluppet

:bearhug:

Redigeret af victati
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer