KarinaT

Karina & Christian's planlægning

1,303 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er det blevet fine jeres indbydelser :carrot:

Hled og lykke med øvning af brudevalsen, synes ski det er lidt svært må jeg nok sige, men øvelse gør mestre siger de kloge jo :)

Også må jeg jo være indlæg nr. 1001 :hug::bearhug:

Pernille :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det blevet fine jeres indbydelser :carrot:

Hled og lykke med øvning af brudevalsen, synes ski det er lidt svært må jeg nok sige, men øvelse gør mestre siger de kloge jo :bearhug:

Også må jeg jo være indlæg nr. 1001 :bearhug::blink:

Pernille :(

Tak søde...

Ja vi må hellere se at komme igang så...men som Christian siger, så har vi gooooood tid...hmm...nej :super:

0

Del dette indlæg

Så har jeg netop bestil vores topfigur...er helt vild med den og synes de er super romantisk...nok mere min end Christians stil...men det tar vi til den tid ;)

post-11386-1144178187.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fiiiiiin topfigur - den er rigtig elegant!

Godt valg, og Christian kan ikke andet end at komme til, at holde af den :carrot:

:blink:

Rikke

Tja...joh...jeg viste ham den her til morge og han sagde at han lige skulle tænke lidt over den...jeg fortalte så ikke at jeg havde bestilt den hjem...det kan han jo tids nok få af vide...men han kunne uden tvivl godt mærke på mig at jeg var vild med den...

0

Del dette indlæg

Så er det i aften jeg ska gå model for Cindarella ved et stort modeshow i Vejle...jeg glæder mig helt vild meget...så kryds lige fingre for at jeg ikke falder ned af scenen eller noget :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep selvfølgelig kommer der billeder...kameraet strejkede, men vi havde heldigvis mobilen som nødløsning...

Vi havde en rigtig hyggelig aften derovre samt et par pit-stop må McD :blink:

post-11386-1144313990.jpg

post-11386-1144313982.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

:blink: Lækre modellos!!!

Helt ærgeligt at jeg ikke vidste det blev holdt ellers ville jeg da have kommet og se jer! (Bor selv i Kolding)

Men vi ses jo til zilla-møde i Fredericia!

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink: Lækre modellos!!!

Helt ærgeligt at jeg ikke vidste det blev holdt ellers ville jeg da have kommet og se jer! (Bor selv i Kolding)

Men vi ses jo til zilla-møde i Fredericia!

:bearhug: Louise

Ja det kunne da have været hyggeligt :biggrin:

Ja vi ses jo der...og jeg glæder mig allerede helt vildt :bearhug:

ØV ØV...var lige inde for at printe ægteskabserklæringen ud med så svigtede printeren...så jeg fik kun halvdelen af den første side ud :griner:-

Må prøve igen senere i dag...ellers kører jeg på rådhuset/kommunen og henter den i morgen

Har lige været inde på Luccalerche.dk for at bestille mit slør...men betalingen blev afvist...kan bare ikke forstå for der er ellers penge på kontoen...og de tar imod visa electron som mit kort er...lidt træls...

0

Del dette indlæg

I dag har jeg afleveret min ansøgning til en kvoteplads på skolen...der er kun 15 pladser og vi er godt 40 elever...så X lige alt hvad i kan så jeg går videre...

Får svar omk 1 maj...

0

Del dette indlæg

I dag har jeg afleveret min ansøgning til en kvoteplads på skolen...der er kun 15 pladser og vi er godt 40 elever...så X lige alt hvad i kan så jeg går videre...

Får svar omk 1 maj...

Hvad søger du ind som?

Jeg er ved at uddanne mig til mediegrafiker og har lige afsluttet grundforløbet på skolen...men der er kun 15 af os der kan gå videre og få uddannelsen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lavet en prøve på vores bordpynt. Vi skal have dug og servietter i hvid og creme

Der hvor lyset står skal borddekorationen som forsamlingshuset laver stå...det blir noget med nogle hvide, creme og grønne nuacer...Meningen er så at bladene og perlerne skal ligge runde om da vi ska sidde ved runde borde...

post-11386-1144502540.jpg

post-11386-1144502531.jpg

0

Del dette indlæg

Det tror jeg bare bliver hamrende flot; synes der er noget sart, delikat over bladene og perlerne.

Det ser sådan rigtig LUXUS-agtigt ud :bearhug::cheerleader3::balloons:

:frizz2:

Birgit

Ja det må det også gerne udstråle :pokey:

0

Del dette indlæg

Jubii...Så er det i aften kl 19 vi ska over på Guldsmedegården i Egtved og lave vores vielsesringe...Glæder mig bare helt vildt...

Det værste er bare at vi får dem med hjem med det samme...og så ska jeg gå i 2 hele måneder og prøve at lade vær med at prøve ringen...tror det bliver lidt svært :cheerleader3:

Vi har allieret os med Christians lillebror som tager med derover og tager billeder mens vi laver ringene...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går aftes var vi som skrevet i Egtved for at lave vores ringe. Det var en oplevelse uden lige...og ikke engang så svært som jeg havde frygtet. Det tog ca 5 timer at lave ringene så da vi kom hjem var vi også godt trætte.

Ringene er blevet lige som vi ønskede det, så det kunne jo ikke være bedre...og slet ikke når man ved at man altså selv har lavet dem helt fra bunden (Guldsmeden lavede måske 10% på dem)

Men det er i hvert fald en oplevelse som jeg ikke ville have været foruden og det kan varmt anbefales...

Vi fik taget en masse billeder og videoklip deroppe, så jeg ska nok lige smide nogle af dem ind senere så i kan se hvordan de er lavet...

Begge ringe er 6 mm rødguld og med en slags silkemat overflade og min har stjernedrys med 7 brillianter i...

Men først kan i lige få en af det endelige resultat...

post-11386-1144666905.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Hejsa. Vi var også i Egtved (guldsmedegården) igår den 9. april. Det var bare fra kl 9 om morgenen. SJovt, vi lige var der samme dag. Du kan se vores på min tråd.

Dagen kunne simpelthen ikke være blevet bedre. Jeg ser på ringene hele tiden :griner:- er så stolt af dem :bearhug:

:balloon:

Dinah

0

Del dette indlæg

Her til i eftermiddags ver vi et smut i Esbjerg for at besøge Heidi & Henrik...vi startede på McD hvor vi fik lidt at spise og bagefter tog vi hjem til dem hvor vi så billeder og video fra deres bryllup...

Det var bare SUPER hyggeligt...

Tror det gik en smule mere op for Christian hvad vi har i vente, for mens vi så videoen begyndte ha at blive en smule nervøs...meeeeen hvis jeg skal sige som han plejer at gøre så er der jo laaaaaang tid til endnu :griner:-

Men det var bare lidt sjovt at se :bearhug:

:balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer