Guest Krak

Musik

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa :boohoo:

Vi har allieret os med 3 gutter fra Århus, som er uddannet v. Rytmisk Center i Silkeborg.. De spiller al slags dejlig festmusik og skal have 6500 kr. for 3x45 min. Under middagen har vi valgt en pianist, som skal have omkring 500 kr. i timen...

Hej fra Kathrine :boohoo:

0

Del dette indlæg

Vi har valgt:

HotShot

Vi er vilde med deres musik. Det bliver ikkel lige de to fra hjemmesiden, men to andre i samme båd, så spiller samme sæt.

De spiller fra receptionen omeftermiddagen - ca. 17 og frem til vi slukker og lukker :boohoo: .. vi skal give 8000,- og muligvis 750,- pr. time for overarbejdstimerne udover 7 timer .. men sådan er det ...

Et godt band er ellers:

Daytripper

Eller som der rigtig nok siges, kig i Annoncørene Festmusik her på bryllupsklar

:boohoo: Trine

0

Del dette indlæg

Hvad gør i med hensyn til musik tuk bryllupet ???

Og hvad skal i give for det ??

Er det er sted man kan se på nettet ???

Eller bare nogen som man anbefale nogen ???

:)  :hug:  :lol:  :hug:  :toot:

Hej

Vi har været på nettet og fundet et bookning firma som hedder John Milland Booking, han booker igennem noget som hedder Black Stars..

Vi skal give 6500,- for 1 solomusiker som spiller dinner/dans fra kl. 17.30-02.00 (det hele er incl.moms og broafgift) Det synes vi ikke er så galt..

held og lykke med at finde en musiker :piano:

knus Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:guitar: Hej vi (jeg) har valgt en der hedder Hansi (Hans henrik Karlson) fra Feldsted. Jeg har hørt ham, der hvor jeg serverer nogle gange.

Vi har fået en 2004 pris på 4500,-kr for 7 timer og 700,- pr efterfølgende time og hans 2005 priser er på 5200,- for 7 timer og 700,- for efterfølgende timer.

Venlig hilsen Ingelise

Vi bookede ham iøvrigt allerede i oktober 2004 :heppe:

0

Del dette indlæg

Vi har booket FUSE som spiller under middagen, når vi så skal danse kommer der et tredje medlem og så hedder de BEAT. Vi har fundet dem på dette site.

Efter at have talt med dem sendte de en demo cd (Lyder kanon) samt en kontrakt.

De spiller i 10 timer ialt for 10.000,- (Min dejlige mor betaler)

Pinden :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med, at vi skal bruge en, der hedder Kasper til en pris af 4200,- for 8 timer, Det synes jeg er en meget god pris!! Vi brugte ham i forbindelse med en af mine beboers fødselsdag!!! Han er vildt god og kan rigtigt få gang i folk .

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Svale

Har han en hjemmeside ??

Eller hvordan kan jeg evnt få fadt på ham ??

- Sanne

0

Del dette indlæg

Vi har i dag fået bestilt vores musik. Det er JB Band. De er normalt 4 mand og en sangerinde (kr 17000) :lommeuld:

Men heldigvis tog de også ud med 2 mand til dinnermusik og derefter kommer sangerinde. Jeg fik dem ned på 8500 for 7 timer og jeg føler mig kanon heldig at det er dem vi skal have.

Det var dem jeg ønskede lige fra starten, men synes det var meget for dyrt, for danser gæsterne nu og tankerne kørte i den dur, men så skar min tilkommen igennem og sagde at dem tar vi.

OG nu er jeg bare så jublende glad :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have bandet " the party band" til at spille. Keyboard spilleren vil være der under maden og de 3 andre kommer kl 22 og spiller op til party. Det er nogle af vores venner der har spillet sammen siden folkeskolen og de har engang spillet i 7 timer hvor de kun spillede den samme sang 2 gange. Så må sige at de har mange forskellige sange på programmet  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Må man spørge hvem der er ??

Er der en hjemmeside hvor man kan læse om dem ??

Hvad skal i give ???

Mange Hilsner Sanne

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det venner af vores så vi får dem lidt billiger, tror de som regel tager 15000 for en aften. De har ikke rigtig en hjemmeside, og Ronnie som står for aftaler er meget svær at få fat på. Han spiller med i andre bands blandt andet Neighbours

Vil sende dig en pm når jeg har fundet hans nummer

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer