maigro

Giftes i Las Vegas

9 indlæg i dette emne

Hej alle.

Er der mon nogle der kan hjælpe min kæreste og jeg? Vi skal til efteråret på forretningsrejse/ferie til USA. Vi skal være der 3 uger, den første i Los Angeles, den sidste i Seattle. Den midterste uge vil vi bruge til at køre mellem de 2 byer. Vi har talt om muligheden for at køre til Las Vegas og blive gift der. Nu vil jeg så gerne høre og der er nogen som ved om det kan lade sig gøre? Skal man have nogle papirer med? Dåbsattest? Ja...hvilke ting skal vi medbringe hvis vi gerne vil giftes i Las Vegas?

På forhånd tak for hjælpen

Maigro

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fed ide.

Så skal I altså giftes af Elvis. Det kunne være for sejt.

:)

Så vidt jeg ved skal I ikke have noget med MEN

jeg har hørt nogen snakke om at ægteskabet ikke er gyldigt i DK

hvis I er blevet viet i Las Vegas.

Det er ikke noget jeg ved med sikkerhed, men hvis

jeg stod i dine brudesko ville jeg lige spørge på rådhuset.

Held og lykke og god tur

Solveig

0

Del dette indlæg

Hej Solveig.

Jeg har hørt at det gælder i Danmark hvis du når du kommer hjem viser dun vielsesattest til myndighederne og oplyser at du er blevet gift.

Vi skal nu ikke vies af Elvis.....der er også ganske almindelige vielsesforrettere eller hvad den slags nu hedder...

Tak for dit svar

Maigro

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Maigro

Allerførst, så lyder det kaaanont... Og det kan virkelig anbefales at I gør det. Kristian og Jeg blev selv gift i Las Vegas sidste år, og det var virkelig noget af det fedeste jeg har prøvet...

Med hensyn til dine spørgsmål... Så skal du faktisk ikke have noget med, andet end selvfølgelig dit sygesikring...

Det forgår seledes at I selv skal udfylde nogle papirer med jeres forældres navne og personnumrer, plus jeres egne.. I kommer derefter hen på et slags kommunekontor, hvor I lige bliver "tjekket" igennem, hvem er i, hvor kommer i fra ovs. Når så I er blevet godkendt kan I blive gift. I får et certifikat, som er jeres vielsesattest. Husk at det ikke gælder herhjemme, medmindre I informere folkeregisteret og komunen og får ændret jeres civilstatus..

Har du andre spørgsmål så kom med dem, andre er selvfølgelige også velkommen..

God fornøgelse

Knus Maria :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer