rikkehj

Hjælp - brudepigekjoler

11 indlæg i dette emne

Jeg skal have fat i 2 brudepigekjoler i str. 12 og 14, og jeg synes sgu, at det er svært... :bearhug:

Kjolerne skal ikke være hvide eller cremfarvet, men i stedet en farve (

fx pink eller lys blå). Er der nogen der har set nogle?

Jeg overvejer at få syet nogle. Så mens jeg har jeres attention: Kender I en god og billig skrædder i København? Overvejer at få syet tylskørt med en top til.

Glæder mig til at få en masser gode ideer fra jer :heppe:

Kh. Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa....

jeg har købt mine brudepigekjoler i Debenhams i fields, de har mange yndige pigekjoler, mange af dem med tyl under....

:boohoo: Diana

Jeg har også været i fields og de har helt bestemt rigtig mange søde. De "rigtige" brudepigekjoler er yndige men ret dyre synes jeg ( ca. 1000,-) men de har mange "alm" kjoler med strut og tyl som sgtens kan bruges.

EXIT i Fields har også nogle søde kjoler og bl.a. en "rigtig" brudepige kjole til ca 300,-

Jeg har fundet en amerikansk hjemmeside med de mest fantastiske kjoler - og så er de billige (3-400,-)!!! Man skal nok bare være i lidt god tid. www.flowergirldresses.com

Vores 5 brudepiger er desværre for små til mange af kjolerne så vi får dem syet. Men tjek dette link ud. Det er bestemt det værd. En anden mulighed er at søge efter "flowergirl" på en hjemmeside. Så kommer der alt mulig fantastisk

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for jeres svar. Jeg har været en tur i Fields og jeg har tjekket den amerikanske hjemmeside. :-)

Jeg har desværre ikke stødt på noget som bare er lige i øjet, men det kommer nok. Problemet er, at mine brudepiger er str. 12-15 år, så de ligger lige imellem voksenkjolerne og børnekjolerne. Ender nok med at få syet noget smart til dem. Har ikke så meget lyst til at putte en tøs på 13 år (som er lige så høj som mig) i en lille-pige-kjole. Øv hvor er det svært!

:) fra Rikke

0

Del dette indlæg

:o Hejsa Rikke.

Jeg har nøjagtigt samme problem - har 4 brudepiger på 9, 11, 12 og 13 år... De ligger lige præcist - som du også skriver - mellem børn og voksne... Og de der kjoler med det høje snit på brystet du'r bare ikke til piger, der er halvt teenagere..

Jeg tror også at en fed tyld nederdel med en lækker top ville være lige i øjet.. Jeg har simpelthen så svært ved at finde noget, der er lige i øjet :)

Kan snildt sætte mig ind i dit problem...

:bearhug: fra Kathrine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o Hejsa Rikke.

Jeg har nøjagtigt samme problem - har 4 brudepiger på 9, 11, 12 og 13 år... De ligger lige præcist - som du også skriver - mellem børn og voksne... Og de der kjoler med det høje snit på brystet du'r bare ikke til piger, der er halvt teenagere..

Jeg tror også at en fed tyld nederdel med en lækker top ville være lige i øjet.. Jeg har simpelthen så svært ved at finde noget, der er lige i øjet :)

Kan snildt sætte mig ind i dit problem...

:bearhug: fra Kathrine.

Kære Kathrine

Godt at høre at jeg har en "lidelsesfælle". Lad os holde kontakten.

Kh. Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer