Smukberg

Papirduge ?

14 indlæg i dette emne

Vi er i tænkehjørnet i denne weekend :bearhug: Og det har givet udslag i, at vi tænker på duge.

Vi har hørt om papirduge, som minder meget om stof. Men desværre har vi aldrig set dem :balloon:

Er der nogen af jer, som er stødt på disse og evt. kan fortælle lidt om kvaliteten ? Og selvfølgelig også lidt om prisen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hedder Duni duge og kvaliteten er faktisk overraskende meget som stofduge. Der er vist nok flere festudlejere som også har dem. Jeg ved de kan fås i Bilka til omkring 30 kr. for en "almindelig" størrelse dug.

Prøv at søge efter dem på nettet - det er ikke helt umuligt at finde forhandlere af dem...

B*

0

Del dette indlæg

Jeg ved at man kan få disse i metro.

de er ok, meget bedre end papir men de når ikke helt op på siden af stof.

Prisen er ok.

Jeg ved at vi på mit arb. tit køber dem når vi skal have feks. personalefester, større arrangementer m. mere

:bearhug:

helse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med sådan noget som velour duge hvis det var. det er heller ikke dyrt. man kan næsten altid købe 5 meter for ca 50 kr i jysk.

bare et forslag hvis det skal være et alternativ for papirsduge  :bearhug:

Jeg bryder mig desværre ikke om velour! Så det er ikke en mulighed, desværre!

0

Del dette indlæg

Det hedder Duni duge og kvaliteten er faktisk overraskende meget som stofduge. Der er vist nok flere festudlejere som også har dem. Jeg ved de kan fås i Bilka til omkring 30 kr. for en "almindelig" størrelse dug.

Prøv at søge efter dem på nettet - det er ikke helt umuligt at finde forhandlere af dem...

B*

Jeg må fluks indersøge det på nettet!

Når du skriver "almindelig størrelse dug", hvad tænker du så på ?

0

Del dette indlæg

Hvad med sådan noget som velour duge hvis det var. det er heller ikke dyrt. man kan næsten altid købe 5 meter for ca 50 kr i jysk.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, jeg bryder mig heller ikke om velour:-)

Jeg synes i øvrigt at du skal vælge stofduge (kender godt Dunis - og de er ok), men jeg tror du kan gøre det ligeså billigt med metervarer.

Knus Masol

Redigeret af masol
0

Del dette indlæg

Jeg synes i øvrigt at du skal vælge stofduge (kender godt Dunis - og de er ok), men jeg tror du kan gøre det ligeså billigt med metervarer.

Knus Masol

Hvordan det ? Hvilket stof ville du anvende ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alm. hvidt kraftigt bomuldslærred. Prøv at tage i en stofforretning... men du skal altså selv kante dem..... (siger jeg, der er den største sy-spadser!!) :bearhug:  Men jeg tror altså det er rimelig nemt - du skal bare alliere dig med en symaskine.

Det er da en overvejelse værd. Tak :bearhug:

0

Del dette indlæg

hejsa

så vil jeg sige til alle os (sy-spadsere .. :bearhug::bearhug::balloon: er det selv i stor stil.).... så er det ikke så svært at sy kanterne selv.........det har jeg selv gjort ved flere lejligheder......så kan jeg vel også denne gang :heppe: :heppe: :heppe:

:balloon: Mariemusen

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

B*

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må fluks indersøge det på nettet!

Når du skriver "almindelig størrelse dug", hvad tænker du så på ?

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke 140 x 140 der er almindelig størrelse?

bare et forslag hvis det skal være et alternativ for papirsduge  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Knus Masol

<{POST_SNAPBACK}>

Gå ind på Stof & Stil der kan du finde bomuldslærred fra 22 kr. meteren. Jeg tror faktisk også det kan betale sig.

B* - der selv er i gang med at finde alternativer til papirsdugen og velour.

0

Del dette indlæg

Ud fra mit kendskab til Duni......både duge og servietterne, så er de dyre.

De er bløde, og falder pænt lige som en stofdug, men det kan stort set ikke rigtig betale sig. Det er næsten lige så billigt, at lave dem selv, som mange af pigerne foreslog. Ellers lej dem............. Vi skal give 35 kr. pr. styk i leje.

Knus Trisse :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer