dittemor

Lidt ekstra penge til brylluppet????

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Som vi havde regnet med skal min kæreste af med penge, lidt mere end vi regnede med..... :bearhug:

Så de penge jeg fik tilbage og de penge min kæreste får udbetalt for noget ferie han ikke når at holde går til at betale skat tilbage.... Sur :) , men vi har jo haft de penge og nydt godt af dem.... så sådan er det bare.

Pernille

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif :boohoo::boohoo::boohoo::boohoo::):)

Her blev jeg så glad da jeg læste indslaget, kom i tanke om min selvangivelse og gik ind for at se hvor meget jeg skulle have tilbage.

Men... der skal ikke noget tilbage til mig, tværtimod skal jeg betale 10.000 !!!

:bearhug::):o-HAHA-

Munter nyhed nu hvor man sidder og lægger budget...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg har ikke tastet nogle tal ind men der var beregninger alligevel! Er det som det skal være så?

Der står Overskydende skat for 2004 incl procentgodtgørelse...er det det beløb jeg får udbetalt?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan gjorde du det Karina?????

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gik bare ind på Told og Skat og tastede den kode der står på min forskudsopgærelse...så ind under årsopgørelse og der stod der alle mine oplysninger...og der stod også hvor meget man får tilbage og hvornår pengene kommer...

0

Del dette indlæg

:boohoo:  :boohoo:  :)  :)  :(  :(  :(

Her blev jeg så glad da jeg læste indslaget, kom i tanke om min selvangivelse og gik ind for at se hvor meget jeg skulle have tilbage.

Men... der skal ikke noget tilbage til mig, tværtimod skal jeg betale 10.000 !!!

-HAHA-  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif  :boohoo:  :boohoo:

Munter nyhed nu hvor man sidder og lægger budget...

<{POST_SNAPBACK}>

din stakkel, du faar lige et par :bearhug::):o dem fortjener du vidst ...

0

Del dette indlæg

Ja jeg skal også have penge tilbage dejligt jeg skal have lige knap 3000 tilbage, jan skal lige have noget befordring på så hans er ikke færdig endnu, nogle af mine penge skal bruges til den halskæde jeg har set på som jeg gerne ville have hvis jeg havde penge til den så det er dejligt at jeg kan få den.

0

Del dette indlæg

Altså jeg har ikke tastet nogle tal ind men der var beregninger alligevel! Er det som det skal være så?

Der står Overskydende skat for 2004 incl procentgodtgørelse...er det det beløb jeg får udbetalt?

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gik bare ind på Told og Skat og tastede den kode der står på min forskudsopgærelse...så ind under årsopgørelse og der stod der alle mine oplysninger...og der stod også hvor meget man får tilbage og hvornår pengene kommer...

<{POST_SNAPBACK}>

I see, troede ikke du tastede noget som helst - eller kan jeg bare ikke læse din første kommentar korrekt- Venter lige på at få min nye kode som jeg bestilte i sidste uge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

I see, troede ikke du tastede noget som helst - eller kan jeg bare ikke læse din første kommentar korrekt- Venter lige på at få min nye kode som jeg bestilte i sidste uge

<{POST_SNAPBACK}>

tja nej det er nok mig der har været lidt uklar hehe

0

Del dette indlæg

hm ja jeg kunne jo ikke komme ind, da min tast selv kode ikke virkede, fik istedet jens til at prøve, da jeg var lidt nysgerrig om der lige kunne blive lidt ekstra i bryllupsopsparingen, men tværtimod, det han skal tilbagebetale var så alarmerende, at det var lige ved at ødelægge aftenen, :angry1: :angry1: :bearhug::)

:huh: Rikke

0

Del dette indlæg

Glædte mig til at se min årsopgørelse i håb om jeg skulle have penge tilbage,men nej..

Skal af med 46 kr :)

Det kunne da være værre..

Knus Heidi

:bearhug:

p.s kæresten får 20.000kr tilbage, så det passer fint, da vi skal til at omlægge haven *S*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer