sunshine84

Michelle og simon (& Victoria)

61 indlæg i dette emne

Så må jeg os hellere få lavet mig en planlægningstråd...

Jeg er først kommet ind på siden igår - fortryder meget at jeg ikk fandt den tidligere :hug:

Da der jo ikke er vildt lang tid til brylluppet står :drink2: :)

Forhistorien

Vi mødte hinanden første gang i februar 2003.

Begge to med hver vores kæreste - og syns ikk ret godt om hinanden - kan huske jeg syns han ligenede og opførte sig som en mega nørd *ss

og han syns jeg så kedelig ud - :bearhug: har han fortalt.

Efter den aften møder vi først hinanden igen i august måned 03.

Han har en kæreste (kris) og jeg er ved at afslutte mit daværende forhold - og er sammen med en anden den aften.

Næste weekend er vi så igen til fest samme sted med de samme folk. (et kollegie) Og vi snakker rigtig godt og jeg syns faktisk han er REEEET sød :bearhug:

Jeg har aftalt med ham Nicolaj fra sidste weekend at jeg skal komme ud og hente ham, men har lidt problemer med at finde derud.. Hmm hvor ligger rønnede i forhold til Næstved :):toot: *blondie*

Så simon kører mig... og resten af aftenen sidder vi bare næsten på skødet af hinanden - snakker som har vi kendt hinanden flere år - og hygger os bare rigtig meget.

Nicolaj og kris får lov at passe sig selv hele aftenen, for vi har kun øje for hinanden :(

Da festen er ved at ebbe ud og folk tar hjem, besluter vi os for at vi godt kan bruge noget luft, en faxe kondi og lidt ro.

Så vi smutter nedenunder - sætter os ude på trappen og snakker videre.

Vi går en tur - og så ender det med at vi kysser hinanden.

Dårligere kikset kys har jeg aldrig fået :hug: med tænder og det hele :hug:

Jeg sover i stuen og han går ind til sin kæreste og sover sammen med hende :):(

Næste dag kører jeg med en fælles veninde ind til Simon i Greve. Vi sover deroppe og vi er sammen hele dagen.

Næste dag kommer Simon hjem til mig, efter han har gjort det forbi med Kris.

Siden da har vi været sammen hele tiden faktisk...

Vi blir forlovet nytårsaften 2003 og jeg føder vores datter Victoria den 10 december 2004.

Jeg har altid haft en dum drøm om at blive gift når mit barn blir døbt- Og det har jeg ik lagt skjul på..

Men frieriet lader vente på sig...

Først den 4 februar - på Herning skøjtebane lægger han sig på knæ :hjerte: :lol:

Så nu har jeg travlt med at planlægge....

Redigeret af sunshine84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :lol: og jeg vil da også gerne byde dig velkommen her.

Dejlig historie og skønt med at i fik hinanden i enden. Og ja, du får travlt, hvis du skal nå at planlægge bryllup, samtidig med barnedåb. Men nu er du advaret, fordi du kommer til at bruge MANGE timer her :) . Du bliver jo sikkert bidt af det, som så mange andre af os andre er.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde kigget på kjoler et stykke tid inden frieriet ankom..

Så har da lidt ideer om hva det skal være..

Desværre er vores budget ikk så stort :) :lommeuld:

Men prøver at smide nogen billeder ind af noget af det jeg har tænkt på...

Der er så os dem jeg har skrevet til herinde omkring at købe brugt, dem smider jeg ik pics af...

Inbydelser har jeg os selv været i gang med...

Har ikke budget til at få lavet nogen.. og da det skal være til både bryllup og barnedåb så skal jeg jo selv kunne skrive teksten..

Så jeg måtte finde mit kreative gen frem...

Fandt i fællesskab frem til noget jeg troede jeg godt kunne finde ud af. og her i weekenden gik jeg så igang..

Mangler kun det inden i nu...

Maden er os bestilt.. menu følger

0

Del dette indlæg

Her er så nogle af de kjoler jeg har kigget på.

Hvis ikke jeg finder en brugt en så blir det en af dem her tror jeg - skal jo lige se dem på :)

Så lejer nok noget af det - feks nederdelen hvis den er to-delt.

De er i vilkårlig rækkefølge, så de er ikk nødvendigvis i den rækkefølge som jeg er mest tosset med.....

her er 3 kjoler...

post-11573-1111060530.jpg

post-11573-1111060544.jpg

post-11573-1111060561.jpg

post-11573-1111060573.jpg

post-11573-1111060595.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Menuen:

Vi har bestemt at det skal være ta selv buffet- i forhold til priser for ekstra personer til servering.

Tunmousse

anrettet på fad og pyntet med salat, æg, tomat, citron, asparges, dressing og flute.

Oksetyndsteg og glaseret skinke og indbagt svinemørbrad

Herudover flødebagte kartofler uden hvidløg, kold kartoffelsalat m/ forårsløg, Multisalatbar med krølsalater, tomater, agurk, gulerødder, ærter, majs, kinakål og Thousand Islanddressing.

Brødbuffet

med 4 slags friskbagt brød. Hvedeflûte, grovflûte, fransk landbrød og rundt toscanabrød.

Konditorislagkage

isen er med flere slags luksusis, sprøjtet med iscreme og special pynt.

Bryllupskage

Der har vi ike helt bestemt os for en endnu

------------

Vi er måske lidt kedelige med vores menu??

Men det skal ikk være alt for vildt og dyrt - og der skal være lidt for enhver smag - incl vores egen :D

0

Del dette indlæg

Nogen der ved hvor man kan få sko der ikke er høje (min kæreste er ca 1 cm lavere end jeg :hug: ) i str 41???

Desværre har jeg jo et par kæmpe plader...

Godt min datter sover ude i barnevognen så jeg ka sidde her...

Puha tiden går stærkt......

kan slet ik nå at følge med på alle de andre forums jeg ellers delatager i, her mens jeg er på barsel.. :toot::):lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores ringe er os bestilt...

Det blir blandet hvid/rød guld.. og der skal så en sten i min..

Billeder kommer når vi får dem hjem...

De er købt i Markussen i Næstved - vi var deroppe samtidig med at der var bryllupsmesse i stor centret. Fik lige nævnt at vi kunne få 10 % derude så det fik vi os der :lol:

Vildt godt til vores budget.. vi fandt nogen vi var vilde med og de var billigere end dem vi ellers havde kigget på.. og så med 10 % - så blev der råd til en sten til mig :):toot:

Kan ikk vente med at få dem hjem... Først da vi så på ringe følte jeg at det var VORES bryllup... kjoler osv kan man jo sagtens kigge på alene, men den der følelse af at sidde og prøve og blive enige om hvad man bedst kan li.. Den er super!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

smukke kjoler du har set på .. glæder mig til at se hvad du ender i :)

og str. 41 er altså ikke specielt stort i dagens Danmark, så der er masser af muligheder, jeg skal også selv have noget uden ret meget hæl, kæresten er kun 3 cm. højere .. og jeg skal jo nødig ligne rundetårn ved siden af ..

0

Del dette indlæg

Vi er stadig i tvivlt om hvilken kjole hun skal have på.. Min forlovedes familie har en kjole de alle har haft på. Han er dog ikk døbt så han har ik noget med den som sådan at gøre...

Men det er sådan en agmmel en fra år 1730 (eller der omkring :) ) så vi ved ikk helt om vi syns den egner sig... Den er rimelig brugt og ser gammel ud :toot:

Men nu må vi se når den blir renset osv..

Ellers lejer vi vist bare en... Har jo ik så mange penge...

Og så når vi får endnu et barn - engang. Så har jeg tænk på at få syet en dåbskjole af min brudekjole...

Men nu må vi se.. Vi arrangerer lige bryllupsdelen først :lol:

Mors kjole her er vigtigst :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer