Guest 2005brud

De røde boxershorts

13 indlæg i dette emne

Jeg skal uden på the sexy string have et par røde boxershorts på, som skal vises istedet for strømpebåndet.

MEn jeg kan ikke finde ud af hvad der skal stå bag på dem, jeg vil nemlig løfte hele kjolen op over hovedet og vise bagen frem, men skal der stå.

JEg havde tænkt på "your ass is mine" eller "i belong to you" men det er meget at skrive på et par shorts så syore er de jo heller ikke (str: s) eller fru blomst han kalder mig altid blomst.

HAr i andre nogle forslag til havd der kunne stå.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal uden på the sexy string have et par røde boxershorts på, som skal vises istedet for strømpebåndet.

MEn jeg kan ikke finde ud af hvad der skal stå bag på dem, jeg vil nemlig løfte hele kjolen op over hovedet og vise bagen frem, men skal der stå.

JEg havde tænkt på "your ass is mine" eller "i belong to you"  men det er meget at skrive på et par shorts så syore er de jo heller ikke (str: s) eller fru blomst han kalder mig altid blomst.

HAr i andre nogle forslag til havd der kunne stå.

Måske "kiss my..." :bearhug: Nej det var bare for sjov!!

Men hvad med "Just Married", "Happy ending", et hjerte eller "Wife". Fru blomst er også en glimrende - og personlig - ide.

Held og lykke med bag-projektet

;-) fra Rikke

Redigeret af rikkehj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ja min ærlige mening er at kiss my ass, eller your ass is mine passer bedre til en 30 ås fødselsdag med druk og dans end til et bryllup. Synes også happy ending eller fru blomst passer bedre til et bryllup :blush:

-HAHA- Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det jo også min 30 års fødselsdag. sååååå..... men jeg kunne jo lave det i en lidt mere overført betydning og få skrevet kiss me.

Og fru blomst foran.

0

Del dette indlæg

Jeg synes "happy ending" er sjov..

I andre sammenhænge kunne man også bare skrive "the end".. (for det er det jo..) Men jeg tror måske nok alligevel ikke jeg ville bruge den i dette tilfælde, det virker måske som lidt negativt betonet.

Men jeg tror også du har ret i, at det skal være en meget kort sætning.. For bogstaverne skal jo helst være store nok til at man skal kunne se dem fra lidt afstand.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer