Guest Krak

Bryllupsrejse

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Er der nogen som kunne finde på at tage på bryllups rejse før jeres bryllup ???

Grunden til at jeg spørger er at sviermor har inviteret os til Rhodos i Maj 07 (den uge hvor den 18 er i) Hvor hun bliver 50... :boohoo:

Og vi skal giftes i Juli 07.. Så der er 1½ mdr før vi skal giftes.. Og har snakket om at det så bliver vores bryllupsrejse..

Så bliver den heller ikke så dyr..

Og så er alle som betyder noget også der.. Det syntes vi er rigtig dejligt..

:bearhug::):o-HAHA-http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

Det er så undtaget min far.. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen som kunne finde på at tage på bryllups rejse før jeres bryllup ???

Ja, vi kunne godt. Det var faktisk også meningen, fordi jeg går i skole og har sommerferie inden vi skal giftes.

Men så besluttede vi os for at gemme den til næste år, så vi sparer pengene i år. Og oveni det har jeg snakket med en af mine lærere som har sagt go' for at jeg tager fri i tre dage efter brylluppet, så vi kan få en minibryllupsrejse på en kro eller lign. :yeah:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hvis det var nødvendigt kunne vi måske også finde på at tage på bryllupsrejse inden den store dag, men jeg er helt sikker på at vi ikke kunne finde på at tage på bryllupsrejse sammen med vores forældre :bearhug:

Knus fra Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart havde vi snakket lidt om det, da jeg skal til eksamen 2 dage om mandagen og tirsdagen efter brylluppet, og så er der ligesom ikke tid til at tage nogen steder hen efter brylluppet.. :bearhug:

(Jeg har eksamener fra d.23 maj indtil starten af juli)

Meen.. jeg nåede lidt frem til den konklusion, at jeg formentlig ikke ville kunne slappe ordentlig af alligevel med brylluppet så tæt på. Og så synes jeg personligt, at der var noget forkert i, at tage afsted inden brylluppet.. så er det jo ligesom ikke nær så specielt.. Men fint, hvis andre kan tage afsted.. Jeg kunne bare ikke.

Og jeg håber da at I får en rigtig god tur til Rhodos, når tiden kommer! :heppe:

0

Del dette indlæg

I sommers var vi på 4 uger sundrejse i Australien, det var ikke en desideret bryllupsrejse, men vi får ikke råd til andet efter brylluppet, så vi siger altid at vi tog forskud og tog bryllupsrejsen før brylluppet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer