TheresaP

Fotograf på Sydfyn????

8 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg skal giftes på sydfyn de. 9/7-05 og vi har egentligt blevet enig om at vi får venner og familie til at tage billederne af os (de fleste har digital kamera). Men... nu har jeg jo set alle de flotte billeder som fotograferne har taget og..... ja nu vil jeg jo så høre om der er nogen der kender nogle dygtige fotografer på sydfyn.

Knus Theresa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal også giftes på SydFyn og vi rengede også til Bettina. Hun var allerede optaget den dag. Hun anbefaldede os istedetfor en fotograf ved navn Brian Jensen. Han virker også rigtig god, men vi har så ikke prøvet ham i praksis endnu. Hans mail adresse er blitz77@blitz77.dk

Han bor i Odense.

Kh

Maja

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke, om I kun vil have portrætbilleder eller også under festen. Jeg kan varmt anbefale Anne Havgaard i Faaborg, hvis det første er tilfældet. Hun skal tage billeder af os en uge før (2/7). Hun har taget billeder af mig, da jeg var i konfirmationsalderen, og det er sådan ca. de eneste gode billeder jeg har! Jeg har også set hendes bryllupsbilleder, som jeg virkelig godt kan lide. Det er meget naturlige billeder, og de er i sort/hvid.

0

Del dette indlæg

hejsa

i har helt ret, Anne Havgaard er meget dygtig, hun har også taget mine studenterbilleder og hende ringede jeg til allerførst, da jeg endnu ikke kendte til Bettina, jeg vil dog lige nævne, at Anne sagde til mig, at hun ikke tager ud og tager brudebilleder, så man skal altså komme i hendes atelier, og det kan jo godt have betydning for nogle par mht. overholdelse af tidsplanen :)

:huh: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer