tina & ole

bordkort (prøve)

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det ser vildt romantisk ud! Jeg er vil med det, og havde nok kopieret ideen, hvis det ikke lige var fordi jeg allerede har den ide!

Vil give hyacinth ret i at det ser ud til at det er alt for stort i forhold til glasset!

:huh: Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fine. God ide.

Håber også du får "roser" fra bryllupsgæsterne. Er de svære at lave?

Pernille :yeah:

Hej perma

hjertet og sløret er simpelt at lave, men papiret kan tage sin tid, først printede jeg navnene ud, lagde det i blød i kaffe (giver lidt mere farve end te) og tørrede det i ovnen. rev dem ud i de størrelser de skulle være og brugte en pind fra en slikkepind for at give dem de rundninger.

det tog sin tid men jeg er nu glad for resultatet :)

Men at i at det gik hurtigt taget i betragtning, jeg blev helt færdig med dem alle 2 dage efter :o:)

GP

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op hvor er det bare flot og stilet. Har selv tænkt på noget i samme stil. Kan jeg se dine andre kreative værker i samme stil? Her tænker jeg på indbydelsen og hvad du ellers har lavet - det ville være dejligt med lidt mere inspiration:0) SUPER FLOT............

KH Køge

0

Del dette indlæg

post-8585-1112784109.jpg

Hold op hvor er det bare flot og stilet. Har selv tænkt på noget i samme stil. Kan jeg se dine andre kreative værker i samme stil? Her tænker jeg på indbydelsen og hvad du ellers har lavet - det ville være dejligt med lidt mere inspiration:0) SUPER FLOT............

KH Køge

Hejsa jeg har endnu ikke fået printet indbydelserne ud men når det sker så kommer de ind :)

Jeg har lavet nogle gaveæsker som også ligger herinde et sted :)

ellers kommer de her igen

-HAHA-

Tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer