Guest Jmuggi

Tændstikæsker..

19 indlæg i dette emne

Jeg ved godt, at det måske er en gammel "tradition" at brodere tændstikæsker til sit bryllup, men da jeg er vild med at brodere, så tænkte jeg at det måtte jeg hellere også gøre til mit bryllup. Så kan gæsterne også få et minde med hjem..

(de bliver lagt i gaveposerne)

post-964-1111575749.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De er rigtig søde :huh: , hold da op en tålmodighed du må have :bearhug: Jeg ville være gået i stå efter den første :bearhug:

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Tro mig, de har også givet lidt grå hår i hovedet !

Efter de første fem begyndte jeg at blive lidt utålmodig. Det er sgu ikke særlig fedt at sidde og brodere det samme motiv på så mange tændstikæsker! Men jeg er heldigvis stædig, og fik da også lavet det færdig i forholdsvis god tid. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Er også stor fan af broderi, og syr også meget selv.

Er der et mønster til disse æsker ?

Knus Heidi

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg har selv bare valgt de farver jeg ville have, og selv syet skriften.. men selve hjertet har jeg et mønster på. Jeg købte en bog med udelukkende hjerte-broderier.

Vil du vide bogens navn ? Eller skal jeg se om det kan lade sig gøre at scanne ind og sende til dig? Generelt vil jeg sige at bogen er altså ret okay, hvis man vil lave broderier med hjerter.. DER ER MANGE !

0

Del dette indlæg

Udenpå bogen står der "Heart Cæur - 400 cross stitch designs, 400 modéles de point de croix" og forlaget er vist "MANGO PRATIQUE"

(Den er købt i en håndarbejde-butik)

Farverne på billedet er ikke helt rigtige.. noget ser lidt gult ud, det er altså pga dårlig scanning. Håber du kan se nok.. Ellers må du sende mig en PM med din mail adresse, så skal jeg prøve at sende et bedre billede..

post-964-1111924926.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer