Guest stineka

valget mellem 2 kjoler

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

det var det der med at sige sin ærlige mening om andres kjoler......*SS*

Før jeg siger hvilken en jeg synes du skal vælge, så er jeg nød til at spørge, hvad du selv helst vil have. Er det den specielle, designer agtige, den specielle, den meget modebevidste ??

Eller er det den overdrevet romantiske, den prinsesse agtige, den overdådige ??

Alt afhængg af hvad DU vi, så skal du da væjge ud fra det.

Hvis JEG skulle vælge for dig..........vil jeg først sige, og jeg er hudløs ærlig nu....du er smuk smuk i begge 2, men det er 2 forskellige kjoler. Skulle jeg vælge, ville jeg vælge den med tyl skørtet.........men det er ud fra mine drømme om, at en rigtig prinsesse drøm for mig, har tyl.

Og ja, min egen kjole har ikke tyl, men det skyldes at min, i forvejen lidt brede bagdel, bliver 7 gange større, i en tyl drøm.

Nu er du jo smuk og veldrejet, så du kan sagtens bære den.

Så føl i hvertet hvilken type brud du vil være.....og vælg kjolen ud fra det.

Og det var min HELT ærlige mening........jeg glæder mig til at høre hvad du vælger.

Mange knus

Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt så enige vi alle kan blive, når vi er ærlige.......*SS*

Og jeg kan se, at jeg var den eneste der ikke havde været så kvik, at omtale kjolerne ved deres navne.

Nå men jeg mente altså det samme som alle jer andre.....hi hi hi......og som den kommende brud vel egentligt også mener dybt i hjertet.

Knus Mia..............der spytter stavefejl på stavefejl ud på tastaturet idag.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GUDNITZ :heppe: GUDNITZ :heppe: GUDNITZ :heppe: GUDNITZ :heppe: GUDNITZ :heppe: GUDNITZ :heppe:

Jeg vil bare dige, at jeg synes du skal vælge kjolen fra Gudnitz, hvis du altså skulle være i tvivl....... du er skøn skøn i den........ en rigtig prinsessedrøm.

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du fik hjertebanken er der da slet ingen tvivl overhoved :bearhug:

Men kan godt forstå du er vild med begge kjoler. De er bare meget forskellige, så det kommer jo helt an på hvad man er til.

jeg synes nu 2'eren er helt vidunderlig på dig :heppe:

Sandie

0

Del dette indlæg

Der hersker vist ingen tvivl om hvilken kjole folk herinde synes at skal vælge! Da jeg så dig i den første var tanken at du dog var overdådig smuk, (kunne ikke helt forstå at de andre skrev om gudnitz kjolen). Så kom billederne af den omtalte kjole, jeg kan kun sig at jeg giver folk ret, jeg er mundlam, den er virkelig skøn, hvis den slags havde siddet lige så god på mig, havde jeg valgt den!

Hus nu at du i sidste ende selv skal tage beslutningen (selvom det lyder som om du allerede har gjort det (hjertebanken)).'

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg

jamen, takker fortsat for jeres meninger - særligt når I nu er enige med mig :bearhug: I skla nok høre det endelige valg på søndag (skal lige vende valget med en af Klaus' veninder der er (stine hvisker; supermodel) for hun re jo vant til at se på tøj på prs. så vil gerne høre om hun kan se nogle minusser :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Nu har jeg osse luret på dit "luksus problem" og min favorit til dig er 2'eren den sidder bare SÅ fantastisk på dig :heppe:.

Er spændt på hvad du ender med , at vælge...uanset hvilken det blir blir du en smuk , smuk brud :super: .

:bearhug::):super:

0

Del dette indlæg

Da jeg så den første kjole kiggede jeg længe på den, for at suge detaljer til mig så jeg kunne sammenligne. Men da jeg så Gudnitz-kjolen tænkte jeg: "den er hammer flot. Hold da k... hun ligner en million. Den giver dig en flottere talje og figur end den første.

Min ærlige mening nu du spø´r. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tror ikke du behøver flere reaktioner på at numemr 2 er bare for lækker, så jeg sætter mig spændt og venter på Miss Supermodel's dom

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

det gør jeg også - ved ikke lige hvordan jeg valgte at lade en supermodel tage stilling til min alm. dødelig krop ... men hendes mening skal da tages med, omend jeg er ret sikker på at det ender med Gudnitz kjolen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kiggede på dine kjoler igår, og har været inde og vende dem igen idag! Igår kunne jeg ikke umiddelbart give dig min holdning, men idag slår det mig: helt klart nr. 2!! Den er meget mere brudekjoleagtigt end nr. 1. Jeg synes kjole 1 ligner meget en festkjole, det er nok det tyl, der gør det og så lige den ryg!!!

Er spændt på, hvad du vælger!!

Svale

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer