Guest Krak

Smykke..

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Nu skal det med ærlighed for første gang sættes på en prøve..........men ikke uden forbehold.

Jeg kan bedst lide smykkerne på billed 2, de er meget smukke. Dem på billed 1 bryder jeg mig ikke om, da de er for farvestrålende..........

MEN MEN MEN hvordan er du, og hvilken kjole skal du have på ?? Det er jo det der er vigtigt. Er du til spraglede farver, og er din kjole en der lige passer ind med masser af farver ???

Så min bedømmelse skal ses ud fra, at det kun er min mening om mange farver.

Glæder mig til at se, hvad du vælger.

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja den er jo meget ensfarvet............selv om billedet nu var MEGET lille......så alle smykker dur jo i realiteten til.

Men hvorfor ikke lade det være kjolen der stråler mest den dag, og ikke en farve pallet rundt om halsen ??

Bare en tanke i mit hovede.......

Jeg holder stadig på nummer 2 eller 3.

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja den er jo meget ensfarvet............selv om billedet nu var MEGET lille......så alle smykker dur jo i realiteten til.

Men hvorfor ikke lade det være kjolen der stråler mest den dag, og ikke en farve pallet rundt om halsen ??

Knus Mia

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Mia

Mange tak for dig svar..

Ja det vil jo være en rigtig god ide.. Da jeg syntes kjolen er rigtig flot..

Du kan se den rigtigt via dette link :

http://www.valentinbrudekjoler.dk/BG607.jpeg

Nogen som har nogen mere neotrale forslag til smykker ???

Mange Hilsner Sanne

0

Del dette indlæg

WAAAUUWWWWW...............den er godt nok flot.

der kan du altså sagtens have det lilla sæt smykker og diademet på....det ville være smukt med lidt farver. .....MEN IKKE FOR MANGE, som i de andre smykker.....hi hi hi

Det ville gøre det hele meget stilet, at det passer sammen, dine smykker.

Mange knus

Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle jeg vælge, skulle det være smykke med de lilla stene. Jeg synes, det er smukke smykker du har valgt, og det kommer også helt an på, hvilken type du er, men personligt ville jeg ikke sætte dem til en brudekjole. Jeg er nu heller ikke så meget til farver selv.... :bearhug:

Jeg har vedhæftet det smykke, som jeg er faldet for!! det er brede silkebånd med perlen som dråbe.

Det andet billede jeg har vedhæftet er et, som jeg også synes er meget sødt, men umiddelbart er det "halsbåndet" jeg er faldet for....

Svale

post-7716-1111681885.jpg

post-7716-1111681955.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus Mia

<{POST_SNAPBACK}>

Jegvil sige det samme... Lad kjolen være den man lægger mærke til og beundrer. Smykkerne er meget flotte, men jeg syners måske de er for prangende til en brudekjole. men hvis jeg skulle vælge vil det være nummer 2 eller 3

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg kan bedst lide nr 2. MEn hvis jeg skal sige min ærlige mening synes jeg det ville være syndt at have nogle af dem på til brudekjolen og diademet, da de begge er meget flotte i sig selv og jeg er bange for at halskæden vil tage opmærksomheden fra kjolen, så jeg ville vælge noget mere enkelt.

:bearhug:

helse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer