Kahe

Roger La Borde

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

også mig!!!! Jeg er også helt vild med Roger La Borde! Ærgerligt at man bor i Odense når man kun kan købe papir, kort osv i KBH eller Århus... (Jeg ved godt at man kan købe spandevis på nettet. )

Læg gerne alle de billeder ind, som du kan komme i nærheden af!

1000 tak og knus

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er også et  :toot:

<{POST_SNAPBACK}>

Er berre interessert i dette bildet, men finn ikkje det nokon stad..... :super:

<{POST_SNAPBACK}>

DU kan evt. højre klikke på billede og gem det på puteren ..... hvor du så kan bruge det til dine/jeres indbydelser eller andet?

Vores indbydelser er kommet til at se således ud ...

post-8850-1129645685.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er også et  :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Er berre interessert i dette bildet, men finn ikkje det nokon stad..... :)

<{POST_SNAPBACK}>

DU kan evt. højre klikke på billede og gem det på puteren ..... hvor du så kan bruge det til dine/jeres indbydelser eller andet?

Vores indbydelser er kommet til at se således ud ...

<{POST_SNAPBACK}>

ØØØØØØØØØØØJJJJJJJJJJJ Mariemus!

Hvor er det bare en SKØN indbydelse!!! :hearts: Fin og enkel og dejlig! Jeg må vist hellere snuse lidt mere i din planlægningstråd..., og måske stjæle lidt med arme og ben. :super: Du har jo bare go' stil pigebarn!!!!

:toot: Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er også et  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Er berre interessert i dette bildet, men finn ikkje det nokon stad..... :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

DU kan evt. højre klikke på billede og gem det på puteren ..... hvor du så kan bruge det til dine/jeres indbydelser eller andet?

Vores indbydelser er kommet til at se således ud ...

<{POST_SNAPBACK}>

ØØØØØØØØØØØJJJJJJJJJJJ Mariemus!

Hvor er det bare en SKØN indbydelse!!! :hearts: Fin og enkel og dejlig! Jeg må vist hellere snuse lidt mere i din planlægningstråd..., og måske stjæle lidt med arme og ben. :super: Du har jo bare go' stil pigebarn!!!!

:toot: Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

:super: takker .....blir da helt ....genert nu :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal du da ikke bliev. Det er jo super-flot lavet, så du kan rødme stolt i stedet! :toot: Var lige forbi din planlægningstråd...... Hold da op! LANG! Må hellere kigge på et tidspunkt, hvor jeg har "rættig go' tid". Lige et spørgsmål: Var Roger-billedet gennemgående tema på indbydelser, bordkort, gæstebog og hvad man nu ellers kan finde på? Super-sødt i hvert fald.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du da ikke bliev. Det er jo super-flot lavet, så du kan rødme stolt i stedet!  :toot:  Var lige forbi din planlægningstråd...... Hold da op! LANG! Må hellere kigge på et tidspunkt, hvor jeg har "rættig go' tid". Lige et spørgsmål: Var Roger-billedet gennemgående tema på indbydelser, bordkort, gæstebog og hvad man nu ellers kan finde på? Super-sødt i hvert fald.

<{POST_SNAPBACK}>

hey Gitte

Det er det skam også ....men genertheden træder lige over stoltheden først...

Ja den er mega lang ..synes også det er vildt .....

Ja billede er gennemgående i det hele .... i indbydeler, menukort/bordkort, tændstiksæsker og gæstebog...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal du da ikke bliev. Det er jo super-flot lavet, så du kan rødme stolt i stedet!  :bearhug:  Var lige forbi din planlægningstråd...... Hold da op! LANG! Må hellere kigge på et tidspunkt, hvor jeg har "rættig go' tid". Lige et spørgsmål: Var Roger-billedet gennemgående tema på indbydelser, bordkort, gæstebog og hvad man nu ellers kan finde på? Super-sødt i hvert fald.

Du kan også tjekke Yndlings-Leas planlæggning - hun har en super flot serie med Roger la Borde´som gennemgående tema.

:) Sandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der har andre billeder med Roger la borde? De er for små dem der ligger herinde :) - de bliver for "nussede" når jeg forstørrer dem op.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle

Jeg er også helt vild med Roger la Borde, så her er lidt flere billeder.

Kahe

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Alle

Jeg forsøger å finne en butik i København som forhandler Roger la Borde. Slik at jeg kan se og føle på kortene + alt det andre han har lavet. Men jeg finner ikke rigtig noen butik.

Nu har jeg allerede lavet og sendt invitationer ud, men jeg vil meget gerne bruge Roger La Borde til gjæstebog,sanghæfte,takkekort ect.

Kh

Lavendel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer