Guest Lundte

Lundtes bryllupsplanlægning

76 indlæg i dette emne

Nå efter adskillige måneder med at kigge alle jeres planlægningstråde igennem, må jeg jo også hellere hoste op med lidt og ikke mindst nogle billeder :super:

I skal selvfølgelig også lige have lidt forhistorie om hvordan vi to mødte hinanden...

Nu kalder jeg altså min kommende mand for C herinde, da man aldrig ved om han lige kigger forbi herinde og tror ikke han ville kunne modstå sin nysgerrighed hvis der stod mit og hans navn som bryllupsplanlægningstråd :)

nå men here goes....

Vi lærte hinanden at gennem en fælles ven hvor vi mødtes til lidt god mad og hygge. En aften skulle vi i byen og det endte med at kun være C og mig så jeg gik ellers i gang med Charmeoffensiven… Dansede tættere og tættere på ham, men Christer bakkede mere og mere på dansegulvet….Prøvede at nusse ham lidt, men så skulle han på toilettet… Hmmm da vi så stod i regnvejr for at skaffe mig en taxa, holdt han en jakke omkring mig, prøvede jeg ihærdigt at få et kys men han skubbede mig blidt ind i en taxa og sagde farvel…. Hmmm på dette stadie var jeg sikker på at han var bøsse (total selvtillid man havde på det tidspunkt :bearhug: ) For det kunne jo ikke være mig der var noget galt med.. Dagen efter kom han ned på mit aften arbejde med lidt god mad til mig og dagen efter stod han der igen med mad (han vidste hvad vejen til mit hjerte bestod af) og efter et par dage aftalte vi at han skulle komme hjem til mig og se film og der kom endelig vores første kys. :hearts:

Der gik kun et par måneder før vi snakkede om at flytte sammen og efter 6 mdr. flyttede han ind til mig og det er nu 3 år siden….

Efterfølgende har han røbet for mig at det var en hel speciel taktik han kørte, for han vidste at jeg var i et stadie af mit liv hvor at jeg bare skulle have lidt skæg og at jeg ikke var interesseret i noget fast og som han så rigtigt sagde; ” så blev han nød til at tirre min nysgerrighed og spille lidt kostbar” og er jo ikke meget for at give ham ret…. Men det passede og heldigvis for hans snedighed… :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han tog ellers fusen på mig vedr. frieriet. Vi havde luftet lidt tanken om bryllup i den nærmeste fremtid, men efter gennemgang af vores budgetter kunne vi godt se at det ikke var noget at vi kunne få råd til lige foreløbig, så vi lagde planerne på hylden det næste års tid… troede jeg….

For et par dage efter kom jeg hjem fra arbejde og så kom C mig i møde og sagde at jeg skulle kom ind og se hvad han havde lavet… Der lå så et puslespil som jeg skulle samle, nu skal det lige nævnes at han er ret kreativ tænkende så havde ikke lugtet lunten, men var tværtimod lidt irritabel da jeg hellere ville have lidt mad og komme i gang med aftens opgaver, men så begyndte jeg at lægge puslespillet og da jeg var færdig bad han mig om at klister det sammen og vende det om… og da det var gjort sad han pludselig nede på knæ med en rød rose og på puslespillet stod der så ”vil du gifte dig med mig?” Efter et mindre grineanfald kunne jeg jo kun sige JA….. :hearts:

0

Del dette indlæg

Nå nu er det vist på tide med lidt billeder (hvis jeg da kan hitte ud af det :bearhug: )

Vi ville ellers gerne have haft et august bryllup, men var for sent ude (11 mdr. før) så kunne ikke få tid i kirken, så det blev til d.23 juli, men da det er på samme dato som vores forlovelsesdato, passer det jo meget fint.

Kirken bliver Allehelgens Kirke på Amager. Den er ellers ikke den kønneste men da C ikke er medlem af folkekirken, var det begrænset hvad vi kunne få så måtte tage den vi hører til…

Kroen bliver Sorø Storkro som blev fundet via gennemgang på nettet. Christer faldt over dens flotte udsigt og da vi tog derned var vi fuldstændig solgte… Flotte lokaler, glimrende udsigt og super service. Og lidt dyrere end lige budgetteret, men vi var begge enige om at HER skulle det bare være…

post-8181-1111666528.jpg

0

Del dette indlæg

nej hvor er det romantisk Lundte, genial ide, du må da have været helt euforisk, især fordi du slet ikke ventede det. Han lyder bare dejlig.

og så lige velkommen til planlægningen, dejligt med noget mere læsestof, ja og du har jo været herinde længe, så dig behøver man ikke fortælle, hvor gerne vi vil se billeder :)

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så gik vi i gang med invitationerne og da gik det op for mig at C er en ”skabs-bridezilla” :bearhug: Hold da op nogle diskussioner, men det lykkedes til sidst at finde et endeligt layout og gik vi ellers i krig.

På det kreative plan er der også planer om at lave bordkort, tændstikæsker, gaveposer og ID bog. Så vi har nok at se til… Ligeså snart de er færdige kommer der billeder til jer…

Indvitationerne forfra

0

Del dette indlæg

nej hvor er det romantisk Lundte, genial ide, du må da have været helt euforisk, især fordi du slet ikke ventede det. Han lyder bare dejlig.

og så lige velkommen til planlægningen, dejligt med noget mere læsestof, ja og du har jo været herinde længe, så dig behøver man ikke fortælle, hvor gerne vi vil se billeder :)

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Tak ja han er en dejlig romantiker og ja kæmper en brav kamp for at få nogle billeder af invitationerne herind, men gu´ved om de fylder for meget??!! hmmm må vist hellere spørge C ad også bede ham om at holde snuden væk herinde fra :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug: wauv, de er flotte, virkelig kreativt. Går blåt igennem som "farvetema" til jeres bryllup?

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jepz det var ellers ikke meningen, men da vi så restaurenten som festen skal holdes i, var der ligesom intet valg. For der er blåt gulvtæppe og blå vægge så det ville se lidt dumt ud med lyserødt eller laksefarvet tema, så nu holder vi det hele i lyseblå og cremefarvet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sorø Storkro er et fantastisk sted. Mine forældre holdt sølvbryllup der og der var en gennemført fest. Et smukt smukt sted.... :bearhug:

B*

<{POST_SNAPBACK}>

åhh det glæder mig at høre.... man kan godt være lidt nervøs når man ikke selv har prøvet det.... men vi har dog været dernede og spise og det var bare super lækkert og ekstrem god service, så det kan næsten kun blive godt....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer