majmaj

Hvor mon vi er

487 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Er der ikke lidt flere babyklar-brugere her på bryllupssiden i dag end der plejer at være :super: ?

Jeg får da lige opdateret mig selv lidt på bryllupsfronten, selvom bryllupsdagen for mit vedkommende er længst afholdt. Noget skal man jo have tiden til at gå med til Babyklar er oppe igen :) !!

:bearhug:

majmaj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, ja - jeg ved slet ikke, hvad jeg laver herinde...

Vi har faktisk slet ikke talt om bryllup ( sådan rigtigt) endnu!

Men jeg blev så desperat, da jeg ikke kunne komme ind på babyklar, at nu er jeg pludselig her :bearhug:

Kom så Martin og Ki - Få Babyklar til at virke igen :heppe: :heppe:

:):super::super:

Hilsen

Step

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt at se nogle Babyklar brugere herinde.

Ja tiden skal jo fordrives med lidt. Men det var nu meget godt for mit vedkommende, da jeg har brugt for meget tid på Bryllupsklar. Og endlig burde koncentrere mig om mit kommende bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øh,  ja - jeg ved slet ikke, hvad jeg laver herinde...

Vi har faktisk slet ikke talt om bryllup ( sådan rigtigt)  endnu!

Men jeg blev så desperat, da jeg ikke kunne komme ind på babyklar, at nu er jeg pludselig her :bearhug:

:):super::super::bed:

Velkommen herinde step!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man ikke ringe til Martin og forklare at forummet er nede???(Lyder vist meget desperat  :) )

synes ikke det er desperat... har selv haft tanken et øjeblik... :bearhug:

ved I hvorlænge det har stået på? Jeg var sidst på i går ved 8-tiden... så nu er jeg jo også ved at have abstinenser!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke ringe til Martin og forklare at forummet er nede???(Lyder vist meget desperat  :super: )

<{POST_SNAPBACK}>

synes ikke det er desperat... har selv haft tanken et øjeblik... :bearhug:

ved I hvorlænge det har stået på? Jeg var sidst på i går ved 8-tiden... så nu er jeg jo også ved at have abstinenser!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nok, at jeg forsøgte at logge på ved 12 tiden :super:

Øv - det er frygteligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja...hva´f..... er det for noget??? Det er da ikke længe siden det skete sidst! Nogen der ved, hvad det handler om??? Kan de ikke advare om det inden, eller hvad? Det er sur  :)  når det sker!!!!

Hilsen en "hormon fyldt" babyklar bruger, som ikke kan se NOGEN humor i det!!!

Ja, det er faktisk for dårligt!

Jeg var også lige ved at tude da jeg opdagede det! Øv altså! :bearhug:

Martin, for fremtiden så må du advare os!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han er ikke på - det checkede jeg for maaaange timer siden! :hug:

Jeg har fundet et telefonnummer til det der selskab, som står bag babyklar.dk - men jeg synes nu, at det er smule for desperat at ringe til det nummer! :bearhug:

Min søde nørdede kæreste siger, at den fejl vi får, når vi forsøger at logge på - givetvis tyder på, at forummet først kan komme op at køre efter påske :hug::bearhug:

Det er noget med noget pladsmangel eller noget i den stil... Jeg håber virkelig at han tager fejl!!!!!!!!

:):super::super::bed::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan de ikke advare om det inden, eller hvad? Det er sur  :super:  når det sker!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke fordi de opdaterer siden, det er et server-problem som de ikke selv er herrer over... desværre !! :bed:

Men mon ikke den snart er oppe igen... ;)

Hilsen en "hormon fyldt" babyklar bruger, som ikke kan se NOGEN humor i det!!!

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug::):super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han er ikke på - det checkede jeg for maaaange timer siden!  :hug:

Jeg har fundet et telefonnummer til det der selskab, som står bag babyklar.dk - men jeg synes nu, at det er smule for desperat at ringe til det nummer!  :bearhug:

Min søde nørdede kæreste siger, at den fejl vi får, når vi forsøger at logge på - givetvis tyder på, at forummet først kan komme op at køre efter påske  :bearhug:  :o

Det er noget med noget pladsmangel eller noget i den stil... Jeg håber virkelig at han tager fejl!!!!!!!!

:)  :super:  :super:  :bed:  :bearhug:  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: ej det kan ikke være rigtigt..

Ellers må vi oprette vores eget lille babyklar her på bryllupsklar :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også... i min desperation over, at Babyklar er nede.

Har lige tjekket, og der er stadi ikke 'hul igennem'.

Det der med, at det først kommer til at virke efter påske - puha!!! - håber ikke det står så galt fat :tosset:

Nu har jeg endelig et par fridage, hvor jeg ikke har det store planlagt, så havde godt nok lige regnet med, at jeg skulle have fordrevet tiden med lidt Babyklar.

ØV ØV ØV...

og :bearhug: til alle i andre med Babyklarabstinenser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer