miemj

Brudesko -de er afsindigt glatte!

13 indlæg i dette emne

Hejsa I kloge hoveder!

Jeg har et lille problem med mine sko... de er simpelthen så glatte at jeg kunne bruge dem som skøjter! Og lokalerne vi skal være i (og danse brudevals i) har et fint glat lakeret parketgulv... jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... kan allerede nu se mig selv forsvinde ud af armene på min stakkels mand under brudevalsen...

jeg skal måske lige tilføje at jeg ikke normalt går i "pæne" sko med glatte såler, det besværliggører det hele yderligere... jeg føler mig simpelthen som bambi!

kan man slibe/ridse lidt i sålen eller hvad??? Måske man kan købe noget at smøre på???

HJÆLP!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den med asfalten kan anbefales....

Og ellers kan man tage en snak med en skomager...de kan nogle gange lægge et tyndt lag af noget mere skridsikket under

Hilsen fra en aden Bambi :bearhug:

0

Del dette indlæg

I får da også lige et billede af mine ikke så trationelle sko!

Det var et krav at det var nogen jeg villle bruge bagefter (og dem her glæder jeg mig til at bruge til sommer), så skulle de ikke være for dyr (de her kostede 450), og endelig (det sværeste krav!) de måtte ikke gøre mig højere end min tilkomne (som kun er 4 cm højere end mig).

post-9145-1111674613.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gå ud på asfalten og twiste lidt - men husk at "stå på tæer", så hælen ikke blive ødelagt.

Angående lapper/plaster under sålen, så ville jeg være nervøs for, at det gik løs under festen og at man ville falde ved at hænge mere fast end nødvendigt. Der er jo trods alt kjole og hele muletjavsen at tænke på i forvejen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

I en af skobutikkerne ved siden af Magasin (ud mod Kgs. Nytorv) har jeg købt nogle skridsikre "lapper" til at klistre under forfoden på glatte sko. De koster omkring 35kr, men de er desværre sorte!

Man kan også købe disse i nogle forskellige bianco sko forretninger

:bearhug:

helse

Redigeret af helse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej hej

For mange år tilbage gik jeg til dans og jeg kan huske vi brugte en stålbørste til under danseskoene så vi kunne stå bedre fast. Så det må du også kunne bruge, så slipper du for at slibe dem til på asfalten.  :bearhug:

knuz maria

det er rigtigt, men man havde også nogle speciele såler - kan huske at det var en slags ruskind.

Har selv valset i standarddanse i over 10 år

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer