Guest Anita6880

Så skete det...

41 indlæg i dette emne

ja så skete det desværre.. Min mor gik bort i dag omkring kl 19.00.. :bearhug:-HAHA- Aldrig har jeg været med til noget så forfærdelig.. Kan slet ikke finde ord for hvor forfærdelig det er.. Men som jeg før har skrevet var det det bedste derkunne ske og det er vi alle afklaret med selvom det er MEGA hård at miste sin mor så tidlig.. heldigvis fik hun en fredfyldt død. Hun sov lige så stille ind mens mig, min kommende mand, min bror, min mormor og morfar var der.

Selvom jeg synes det er meget hårdt tror jeg faktisk det er hårdere for min mormor og morfar.. At se ens datter dø før sig selv. det er jo ikke sådan det skal være, men nogle gange er livet bare så uretfærdigt..

Lige nu har jeg bare lige brug for at sidde her ved computeren lidt og få tankerne lidt væk fra det..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Anita.

Det gør mig meget ondt :bearhug:-HAHA--HAHA--HAHA-

Jeg er trods alt glad for, at hun fik en fredfyldt død, og at hendes kære var hos hende til det sidste.

Jeg ønsker dig styrke den næste tid. Husk, at det er helt okay at sørge ligeså lang tid DU har brug for det... Jeg ønsker dig det bedste.

Med kærlige tanker fra Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, Anita. hvor er det synd for jer alle! Det er sket så pludseligt og hurtigt!

Og som du skriver, må det være særligt svært for din mormor og morfar! Men også for dig som datter! Ja, hele familien - det er så uretfærdigt, når et godt liv skal herfra al for tidligt!

Jeg håber I får tid sammen til at bearbejde og sørge, så du fremover kommer til at huske de gode stunder sammen.

Mange kærlige tanker og knus -HAHA-:bearhug:-HAHA--HAHA--HAHA- får du herfra!

Stinse

0

Del dette indlæg

Kæreste Anita -HAHA-

Tøserne har skrevet det så flot - livet er uretfærdigt! -HAHA-

Jeg føler dybt med dig - brug tiden du/I trænger og husk at vi er her for dig...

:bearhug: & tusindevis af tanker fra Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anita :(

Jamen jeg kan kun tilslutte mig de andres trøstende ord, og sige jeg føler bare så meget med dig. Ved at den næste tid bliver hård at komme igennem, men husk at sige tingene højt, hvis du har brug for det... også selv om du har sagt det samme igen og igen... du skal bare ud med dine tanker. Det synes jeg er meget vigtigt.

Mega mange :bearhug:-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Anita

Jeg kan kun sige at jeg føler med dig og din familie - og samtidigt også din mor!

-Men det er flot at du kan være så uselvisk og være glad for det på én måde!

Håber du kommer bedst muligt igennem det!

Tanker til dig og din familie!

KH M som sender 1000000 :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer