Guest L.Jensen

Kig og bedøm ...

41 indlæg i dette emne

Har lavet lidt forskelligt ... er ikke sikkert billederne er så gode men jeg har kun en ældgammel scanner ... ska' ha' overtalt gemalen til et digicam ... må seriøst igang med fedteriet -HAHA-

Hvilken synes I er bedst

Her er måske nr. 1

post-2895-1112188198.jpg

Redigeret af L.Jensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nr. 1 er meget imponerende, hvordan er den lavet???

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har bare foldet et A4 præget med roser(købt) ... limet en strimmel japanpapir i bordeaux på ... kanterne er stickers og detsamme gælder for bryllupsmærket og hjørner .... så har jeg foldet den lille kuvert og klistret den på og tilsidst de 7 perle hjerter ... som symboliserer vores børn .... det er også en sticker på den lille kuvert

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh det var straks en af de svære. Min ærlige meningen lige da jeg så dem var - "sikke mørke og dystre de ser ud" men måske det er scanneren der gør dette.

Jeg syntes nu bedst om nr 5 - den ser ikke så mørk ud som de andre og er lidt mere enkel. Men -HAHA- for at lave så mange forskellige indbydelser håber I vælger den i syntes passer bedst til Jer.

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes de allesammen er vildt fantastiske....men elsker dog nr. 1 og nr. 5 højest - synes at effekten med hjerterne der bliver drysset ud af kuverten er helt vild lækker - ville ønske jeg havde fået den geniale ide..

Badutski

0

Del dette indlæg

Hold da helt fast hvor er de flotte - hvor har du haft travlt - og sikke kreativt :balloon: Jeg syntes personligt ikke rigtig om ideen med kuverten der "hælder" hjerter ud... jeg tænker nok bare for meget over tingene - men et par til skal til at "holde sammen"... forstår du hvad jeg mener? :blush:

Resten, jamen de er kanon - jeg syntes det afhænger lidt af hvad "tråd" du laver i hele jeres bryllup; duge, blomster etc...

Håber du kan bruge min "holdning" til noget.

Tanker fra Helle -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hold da helt fast hvor er de flotte - hvor har du haft travlt - og sikke kreativt  :balloon:  Jeg syntes personligt ikke rigtig om ideen med kuverten der "hælder" hjerter ud... jeg tænker nok bare for meget over tingene - men et par til skal til at "holde sammen"... forstår du hvad jeg mener?  :blush:

Resten, jamen de er kanon - jeg syntes det afhænger lidt af hvad "tråd" du laver i hele jeres bryllup; duge, blomster etc...

Håber du kan bruge min "holdning" til noget.

Tanker fra Helle  -HAHA-

Det er sjovt, at du ser det sådan, for jeg ser det netop modsat.Det er som om man hælder ud af kærlighed til dem der modtager indbydelsen!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer