vilsaagerne

Øv Øv Øv!

12 indlæg i dette emne

Vi havde egentlig besluttet os og synes selv, vi var i RIGTIG god tid mht. feststed til næste år-Dronninglund Slot-MEN ALT ER BOOKET! Hvor surt er det lige? Så nu er vi tilbage på nul, selvom vi nok aldrig var nået meget længere i første omgang. Det var bare helt perfekt, men nu er vi i tvivl om vi skal vente til 2007 eller finde på noget andet?

Er der nogen, der har nogen lign. muligheder oppe i ærmet i Jylland? Vi vil gerne hele det der drømme-prinsesse-bryllup, men vi vil også gerne i 2006!

Jeg håber, det vælter ind med forslag fra alle I jyder...

Knus...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da ligger sådan en herregård nede ved skanderborg, hvis det er noget. Kan lige se om jeg kan finde dens hjemmeside.

Da er jo også Sophiendal Gods.

Pernille

Kan ikke lige finde det jeg søgte men prøv at se her Slotte og gods

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kigger lige

Hjemmeside til alverdens herregårde og slotte

Jeg skal nok komme mere..........kender en restaurant i sæby, der gør i at leje sæbygaard slot ud med diner og det hele

Billeder fra kælderen hvor festen foregår

post-8060-1112646771.jpgpost-8060-1112646783.jpgpost-8060-1112646797.jpg

Her er adressen til restauranten

Forrygende kok, han har været kok på den danske ambassade i USA

Har smagt hans mad flere gange.

Jacks Restaurant & Vintapperiet

Pindborggade 1 c

9300 Sæby

Tlf: 96 89 08 00 Fax: 96 89 00 33

Åbent: Dgl. kl. 11-23

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg

Og så er der Nordborg slot, der skal vi holde bryllup til sommer. ( det ligger på Als i Synderjylland)

Det er et rigtigt slot på en ø i en sø, men fungere til dagligt som efterskole. Når man lejer slottet koster det 2.500,- kr for hele weekenden og så kan gæsterne sove der for 100,- kr pr. nat. Man får køkken og alt servise med når man lejer slottet, de har også en kok tilknyttet som man kan leje efter aftale. Vi får maden fra en slagter og har så bare serveringspersonalet til at skære ud og bære ind.

Se tlf.nr her: Du skal snakke med Arly Bastiansen som er forstander.www.nordborg-slot.dk

post-9920-1112681129.jpg

post-9920-1112681141.jpg

post-9920-1112681152.jpg

post-9920-1112681164.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Hotel Munkebjerg i Vejle.. Der skat vi selv holde vores bryllup, og det er top luxus. Godt nok er det ikke et slot, men udsigten udover vejle fjord, er det hele værd!!!

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi skal også giftes på Dronninglund Slot. Der var også helt booket da vi først kontaktede dem. Vi var bare så heldige at der kom et afbud. Så måske skal i ringe og blive skrevet op til evt. afbud.

Der er også gl. vraa slot, st. restrup Herregaard, Kokkedal Slot og Luneborg Kro og også rigtig hyggelig.

Held og lykke med det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer