Guest marisen

Min enkle smukke kjole!!

28 indlæg i dette emne

Hej I lækre kvinder

Imorgen skal jeg have lavet de sidste justeringer på kjolen, men jeg har ikke haft den på i lang tid og er så bange for om det nu er den rigtige o.s.v men måske er det normalt, at man har lidt kriller med det hele op til brylluppet. Jeg kan mindes at når jeg står i den plejer jeg ikke være i tvivl om det er den rigtige, så kryds finger for den fornemmelse er der imorgen også. Men nu kan i jo få lov til at bedømme det.

Så har jeg sat billeder ind igen længere nede. I læææækre kvinder

Redigeret af marisen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den sidder på dig, som var den skabt kun til dig! Hvis du har følelsen af at det er den rigtige når du har den på, så tror jeg ikke at du skal tvivle. Du er smuk i den!

-HAHA- Cyen (som tror hun skal bruge en lup for at se den/de dobbelthager der bliver nævnt.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu vil jeg være hudløs ærlig (håber ikke jeg støder nogen) men det er det flotteste match af kjole og pige jeg længe har set - den klæder dig fantastisk godt og du stråler ligefrem i den. Den fremhæver og skjuler alle de rigtige steder - skøn skøn kjole til dig, tillykke med den :)

Kh. cami

0

Del dette indlæg

Nu kan jeg heller ikke holde min mund længere - det er jo en HELT vidunderlig kjole du har valgt :) og du ser fantastisk ud i den!!

Jeg tror faktisk at jeg har købt den samme model... hmm det er lidt svært at se, men er det en kjole fra sincirety??

Held & lykke med den store dag! :balloon:

kh Sandrap

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Så har jeg været inde og få kjolen rettet til, og i har fuldt ud ret den var jo stadig ligeså skøn som første gang jeg fik øje på den. Men I skal have tusind tak for alle de søde ord.

Puha hvor tiden den nærmer sig med hastige skridt!!!

Knus maria

Redigeret af marisen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay så skidt da, her er den så fra dagen jeg fik rettet den til. ()()

Og endnu engang tak for de SØDE ord, jeg er virkelig rørt. :loveflag:

post-8595-1113422365.jpg

På billed er min søster ved at vælte ind i hende der rettede kjolen til, derfor det sjove ansigt. :iloveyou:

Der var eén der ville vide om det er en sincerity kjole, det er det. Personligt synes jeg de har mange fantastiske kjoler.

knuz

Redigeret af marisen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer