Smukberg

100 % pral

23 indlæg i dette emne

Som nogen måsk ved, har jeg været på kur i ca. 6 måneder. Det er gået rigtigt godt, men i de sidste 3 uger har jeg på ingen måde været på kur :iloveyou:()() Der er røget et par pizzaer eller tre i skrutten, og det hvide franskbrød har båret mig gennem dagen.

I dag hopper jeg på vægten for at få dommen. Regnede med, at jeg cirka havde taget 2-3 kg. på. MEN NEEEEJ:

Jeg havde gudhjælpemig tabt 0,5 kg mere :bearhug: Majet majet mystisk!

Nu ved jeg så ikke helt, hvad det betyder for mig. Men rent faktisk må jeg ikke tabe mig ret meget mere på grund af brudekjolen. Så muligvis må jeg i gang med at leve efter reglerne i "Supersize Me" -HAHA-()()-HAHA-

Anna * som nu har tabt 20.7 kg. :loveflag: *

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

flot klaret...

Og hvad angår de der "fejltrin" som det så åbenbart alligevel ikke var, tja så har kroppen nok om ikke fysisk så i alt fald psykisk behov for at få lov til at synde lidt....

Men mange gange tillykke endnu engang

Thessie

Måske har min krop faktisk nydt at få noget lidt forbudt ?

I hvert fald er det skønt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Smukberg

Det er bare vildt flot at du har tabt dig så meget.

Har du bare lagt dine kostvaner om ? Gid hvem der dog kunne tage sig sammen til at tabe hvalpe flæsket ()()

Håber kjolen vil give mig motivation til det, synes det er så forbandet synd for mig at jeg ikke må spise søde sager og god sovs :bearhug:

()() Pernille

:loveflag::iloveyou:

0

Del dette indlæg

Jeg har fulgt WW's principper, og de har været intet mindre end fantastiske for mig. De har gjort, at jeg kunne blive ved med at være på kur uden at føle det som en kur.

Det har bestemt også hjulpet mig, at jeg vidste, at jeg skulle i en brudekjole. Jeg havde ikke lyst til, at jeg blev nødt til at vælge en kjole, som dækkede for alle mine ekstra kg. Og det var en fornøjelse, da jeg bare kunne vælge den, som jeg bedst kunne lide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke - det er vildt flot!

Håber du kan overholde reglerne for Supersize Me, de skulle vist være ret barske! ;)

Jeg er heller ikke sikker på, at jeg ville holde ret længe, hvis jeg skulle leve efter de regler. Men det kunne være meget skægt at finde ud af, hvor længe man kan holde det ud :loveflag:

0

Del dette indlæg

Ja, jeg har aldrig været vild med McD mad, burgere eller den slags, så jeg ville formentlig gå til i løbet af en dag. Ikke dermed sagt, at jeg er frelst.... :iloveyou: elsker lakridser, chips, karameller... ork, jeg kunne blive ved!  ()()

Jeg ELSKER junk-food og har altid gjort det :loveflag: Så jeg tror godt, at jeg kunne klare en uge ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså bare :loveflag::iloveyou:()() godt gået...... har det ligesom dig, for jeg vil også bare gerne ned i en kjole der bare sidder perfekt, især når man normalt ikke går med kjoler, er det endnu mere underligt at skal ned i sådan en den dag, synes jeg.... men nu har jeg snart tabt de første 10 selv, og mangler så "kun" små 15 til inden 20. august, men det når jeg jo sikkert nok.... ()()

Redigeret af pidde
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er den lækreste fornemmelse :iloveyou:

Stod og kiggede på mig selv i spejlet i dag og måtte erkende, at jeg faktisk er ved at være slank. Jeg ser helt smal ud :loveflag:

Desværre kan jeg bare ikke regne ud, hvor meget jeg gerne vil ned på efter brylluppet, hvor jeg igen skal på kur! Satser på, at det bare er ca. 5 kg.

Redigeret af Smukberg
0

Del dette indlæg

Rettelse: Nu har Tøseprinsessen tabt 21.3 kg :loveflag::iloveyou:

I går vejede jeg ikke mig på mit faste tidspunkt, så det ville jeg lige gøre i dag ()() Og sørme om der ikke er røget 600 g. mere af. Jeg fatter altså ingenting af det her ()() Bliver helt forvirret, da jeg tidligere bare skulle kigge på et stykke kage for at tage på. Og nu kan jeg spise det og stadig tabe mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rettelse: Nu har Tøseprinsessen tabt 21.3 kg :bearhug:  :blush:

I går vejede jeg ikke mig på mit faste tidspunkt, så det ville jeg lige gøre i dag (y) Og sørme om der ikke er røget 600 g. mere af. Jeg fatter altså ingenting af det her :lol: Bliver helt forvirret, da jeg tidligere bare skulle kigge på et stykke kage for at tage på. Og nu kan jeg spise det og stadig tabe mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Når man er så viljefast at man går på slankekur og taber 21,3 kg, så har man dælme også ret til at prale !! Super godt gået !!

:) :heppe: :(

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det bare SUPER,  :) du inspirerer og giver os andre mod til at tabe de, lad mig tælle..1 2 3 4... 46, kg jeg stadig mangler. ;)

Knus Maria

for dælendytme det er flot!! jeg er selv gået i brude-slanke mode!!! Håber jeg vil have ligeså stor succes som dig, for jeg gider bare ikke være tyk når jeg skal giftes :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer