Guest Solmusen

er det bare mig der døjer med det ???

8 indlæg i dette emne

Jeg er bare så iriteret over min krop.....den opsamler næsten hele nordjyllandsamts vandforsyning... :angry1: :angry1: :angry1: :angry1: mine ben ligner jeg ved ikke hvad, og jeg er lidt bange for at jeg ikke kan være i mine brudesko, fordi jeg har for meget vand......

:bearhug: Solveig - som er lidt gal over det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Solmussen

sikke noget træls noget.  (y)

Har du talt med din læge om det?

Hvis ikke synes jeg du skal gøre det, og få noget vanddrivende.

Du skal jo også giftes, når det forhåbentlig er lunt, og så er tendensen til væske ophobning større.

                                  knus  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg var til læge med det sidste sommer da det var så slemt at jeg næsten ikke kunne gå, det var som om jeg badeluffer omkring anklerne..... :blush:

der fandt de ud af at jeg mangler B12 vitaminer, og det tager jeg så nu.....men nu kan jeg mærke at vinteren er over så svulmer de op igen ......jeg tager ned til lægen i denne uge for at få af vide hvad jeg skal så *S'

jeg synes heller ikke altid de hjælper de vanddrivende...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer