Guest masol

Gaver til bestman, toastmaster, veninder

11 indlæg i dette emne

Jeg er lige pludselig kommet til at tænke på, at det nok ville være meget sødt af os at købe en lille gave til toastmaster, bestman og mine 2 veninder, der skal hjælpe lidt til på dagen. :blush:

Men hvornår skal vi give disse til dem? Under middagen? Eller dagen efter? Eller hvornår?

:bearhug: Masol

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg ville nok vælge at give dem gaver når brylluppet, er vel overstået.

I kunne evt. sende dem ud med et lille brev,

eller i kan aflevere dem personligt,

så kan i også snakke minder fra dagen.

Knus Christine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vil også give Best man og toastmaster en gave.

Det vil nok blive et par dage efter brylluppet, så vi alle er ovenpå og kan tale om dagen sammen.

Vi har overvejet at give dem et gavekort hver, synes i det er for upersonligt

Tina :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min far fik sine manchetknapper indgraveret "brudens far" i morgengave.

Mine brudepiger fik en halskæde med indgravering og den fik de ved kirken, så de havde den på hele dagen.

Bestman, usher og toastmaster fik en lommeflaske, den afleverede vi personligt inden maden, det gjorde Mikkel, så fik han også lige mulighed for at sige tak og skål.

Min mor og svigermor fik deres appelsintræ da jeg sagde velbekom, så alle kunne se og hører hvor en stor hjælp de havde været.

:)

0

Del dette indlæg

Den eneste gave, jeg er kommet på, er til toastmasteren, som også er min gode veninde og STORE hjælp i dette foretagende, så hende har jeg inviteret med til ansigtsbehandling ugen inden brylluppet. Alternativet var diamantsmykker, som jeg ikke lige kan finde penge til lige nu... :lommeuld: de andre må jeg finde på noget senere. Kan ikke lige overkomme det nu...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer