Ann sommer

Bryllup 14. maj

7 indlæg i dette emne

Hej igen allesammen!!!

Så er jeg tilbage med lidt mere info omkring vores planlægning :o

Ikke fordi der er sket så meget, men man skal jo holde sig til, ellers bliver man sikkert glemt..........lidt... -HAHA-

Nå har lige læst min egen tråd for at se hvor meget jeg skrev sidst og der er da også kommet lidt ekstra siden.

Vi er nu kommet så langt med bryllupskagen, at jeg har 100 % bestemt, at bage den selv...............der har været lidt tvivl, fordi jeg ikke synes jeg kunne overskue det -HAHA- , men min dejlige svigermor og hendes veninde kom med en meget god ide, så sprang jeg på den.................rolig tøser, I skal nok på ideen at vide.... :lol:

Jeg synes ikke jeg kunne overskue at den tog 4 dage at lave og da jeg i forvejen ikke er ret go til opskrifter -HAHA- magtede jeg ikke at læse alt det der stod. Men de gjorde de så og kom med forslaget om, at vi tre quinder lavede kagen og så på selve dagen, ville SV´s veninde og mand pynte den, så jeg ikke skulle tænke på det og det synes jeg jo var dejligt :jupi: Så har vi det på plads.

Så har jeg været over på feststedet for at se hvordan bordene skulle stå og det bliver så i en traditionel hestesko :horse:

Bordplanen har jeg fået lavet og overført på karton.¨

Så har jeg ellers fået købt pynten til kagen og bordene.

Vores menu har vi også fundet, det er min forlovedes storebror og kæreste der har æren for det. Han kæreste kommer fra Thailand og er kok i weekender til forskellige arrangementer. Han er kanon go til at lave mad.

I kan jo lige prøve at kigge ind på deres hjemmeside

www.thaimad.dk Hvis man må lægge en adresse herind -HAHA-

nå anyway, når vi får hele menuen på skrift skriver jeg den fluks ind til Jer.

Idag (lørdag d. 16.april) kommer der et hold venner der skal giftes til august og øver brudevalsen sammen med os og det glæder vi os rigtig til, så kan vi rigitg stå og grine af hinanden.

Nå det var lidt af en lang smørre og til dem der har læst det hele siger jeg :bearhug:

:) Ann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ann.

Det lyder vildt lækkert, at I skal have Thaimad til jeres bryllup.....det smager fantastisk.....deres måde at bruge råvarerne og krydderierne på, er helt fantastisk.

angående bryllupskagen.........den kan faktisk fryses efter I har lagt den sammen....FØR I pynter den altså........ jeg skal nemlig også selv lave min, og har snakket med en konditor, som fortalte, at det gør de da altid. Så det kan I roligt gøre, så kan det give lidt mere luft i dagene op til.

Knus Trisse :)

0

Del dette indlæg

Hej Trisse!

Tak for din besvarelse.

Jo jeg har da tænkt over at den godt kan fryses og det bliver den sikkert også.

Der er bare det at min kæreste er på sjælland i tre uger så jeg er alene med vores 2 børn på henholdsvis 3 år og 4 måneder og de kræver tid. Min svigermor er revisor og sidder i øjeblikket med moms regning og det skal være færdig til d. 10 maj, så det kniber også med tid fra hende, derfor den "lille" bekymring med kagen. :) men hva det skal nok gå.......det skal det jo

Knus Ann

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Glemte lige noget........... :) vi skal ikke have thaimad, han er bare thailænder, ham der hjælper med maden.

Menuen kommer, når vi har fået den endelig på plads.

Knus Ann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer