bettevibsen

Stregtegninger af kirke

197 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sejt...kan du så ikke også lave fine stregtegninger af mennesker?

F.eks. nedenstående...

:bearhug:

Hvad med sådan her?

hey morpige

hvorn' gjorde du det ??? :bearhug:

Det er desværre en lidt længere forklaring. Men Photoshop, kopiere citron, lave sort hvid, filter (Indstilling af dette) ændring fra sort hvid til farve (Cmyk) indkopiere citron

:-)

Knus,

Morpige

0

Del dette indlæg

F.eks. nedenstående...

Hvad med sådan her?

hey morpige

hvorn' gjorde du det ??? -HAHA-

Det er desværre en lidt længere forklaring. Men Photoshop, kopiere citron, lave sort hvid, filter (Indstilling af dette) ændring fra sort hvid til farve (Cmyk) indkopiere citron

Knus,

Morpige

kunne man så ozz gøre det så de drinks på mit billede beholder sin egen farve????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

F.eks. nedenstående...

:hug:

Hvad med sådan her?

hey morpige

hvorn' gjorde du det ??? :huh:

Knus,

Morpige

kunne man så ozz gøre det så de drinks på mit billede beholder sin egen farve????

Det kan man godt. men hvis det skal gøres ordentligt, så kan det godt tage flere timer. (Det ville være sørgeligt at gøre det halvgodt- hvilket betyder at lidt af hånden bliver farvet og f.eks tager det lang tid at tegne alle de små ting i glasset ind. For når man skærer det ud, så tegner man en linie rundt om det hele.)
0

Del dette indlæg

Det kan man godt. men hvis det skal gøres ordentligt, så kan det godt tage flere timer. (Det ville være sørgeligt at gøre det halvgodt- hvilket betyder at lidt af hånden bliver farvet og f.eks tager det lang tid at tegne alle de små ting i glasset ind. For når man skærer det ud, så tegner man en linie rundt om det hele.)

hmm det lyder lige lidt inviklet :hug: der hoppede mine ellers gode evner fra :bearhug:

men det ser faktisk skide godt ud

Qnuzzz
0

Del dette indlæg

Det her er det bedste jeg kan gøre på den hurtige måde (Men hvis man ikke er helt vågen, så tænker man måske heller ikke over forskellen) :huh:

ej hvor er du da helt fantastisk :hug:

ja jeg kan da så overhovedet ikk se forskellen andet end fra farve til sort/hvid så jeg må da være træt :bearhug:

kæmpe Qnuzzz

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer