Guest d.s.a

Velkomstdrink

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Dorthe

Vi har selv problemet - det skal bare være noget friskt... jeg vil holde øje med om der skulle komme nogle opskrifter :)

Jeg var for til siden til Åbent Hus på Grand Hotel i Odense, henvisning fra Bryllupsmmessen i Odense... der fik vi en rigtig lækker een da vi kom - måske nogle kan huske hvad det var???

God fornøjelse, Knus Helle :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er stadig ikke enige. Men hvis det skal være en nem en (og rimelig billig), så lavede jeg engang en, hvor vi blandede hvidvin (en der ikke er for tør) og pærecider (som pynt var der frosne vindruer i (så skal der heller ikke så mange isterninger i, men druerne må først komme i lige før serveringen). Resultatet var en succes! Men prøv den selv først, i tilfælde af at det ikke er noget for jer!

:griner:- Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg regner med vi skal have en Alfa Romeo :griner:-

Vores velkomstdrink skal være alkoholfri og så har jeg ikke lige den store inspiration, men så fandt jeg cocktailen opkaldt efter min ynglingsdyt... Og kan jeg ikke komme til at køre i en sådan på vej fra kirken - så kan jeg i det mindste drikke den :)

Det er appelsinsaft, solbærsaft, citronsaft og ginger ale.

B*, der stadig drømmer om...

post-9500-1114104202.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

jeg var til konfirmation for lidt tid siden og vi fik en mega skøn velkomstdrink der.

den bestod af ribena solbærsaft og smirnoff ice.

blandings forhold ca 1 kaffekop saft til 4 flasker smirnoff.

prøv jeg frem hvordan i kan lide det.

kanten af glassene var dyppet i sukker og det smagte henrivende.

:hearts:

0

Del dette indlæg

Vi skal have champagne... som åbnes på "den rigtige" måde, med sabel.. Vi skulle rigtig have haft kir, men som alle I kvinder ved, så er der altså bare et eller andet med kvinder og champgne, ikk?!! :griner:-

:) Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

da vores bryllup har et strand tema.. så har vi valgt at lave en bowle med malibu rom og morgen mild morgen juice, og et hav af friske frugter.. smager dejligt og er samtidig lidt eksotisk :hearts:

champagne er ikk mig, og mange af vores gæster stikker ozz kun tungen ned i glasset.. så den blev fravalgt..

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer