Guest d.s.a

tatto

25 indlæg i dette emne

Hejsa!

Min kæreste og jeg har lige fået lavet vores kæreste tattovering.... Det er noget vi har snakket om rigtig længe.. Og istedet for at købe en ny vielsesring bruger vi vores forlovelsesring. Så vi fik lavet en tattovering istedet for... I mit hjertet står der er P og i hans hjerte står der et D. Det er vores forbogstaver :heppe:

Vi har fået dem lavet i lysken så de er dækket uder vores trusser/bokseshorts :hearts: ..

Hvad synes i?????

Knus Dorthe

post-10444-1114345411.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det ser rigtig godt ud.... Har selv to stk's og ville gerne have flere, så helt klart at jeg bakker jeres valg op... Kan godt forstå jeres valgplacering. Dette gør at det kun er for jer to! -HAHA-

Maria

0

Del dette indlæg

hejsa

Jeg syntes det er en rigtig god ide og det er jeres idé.

Vi har selv overvejet noget lignende, jeg har 4 tattoveringer og henrik har 5

Vi får begge intialer H D i vores navne når vi er gift, så går også og leger med tanken.

Hvis nu det går galt ( som man da ikke håber ) så står det jo samtidig for mit navn.

Vi kommer til at hedde Henrik & Heidi Due ( jeg hedder ryberg til mellemnavn, det beholder jeg dog )

så super ide og rigtig flot.

Knus heidi

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Ja jeg kan ikke lade være med at tænke på at det er nemmere at lægge en vielsesring hvis det ikke skulle holde end at lægge en tatoo.

men vi har heldigvis hver vores meninger.

Held og lykkem med fremtiden.

MVH Janne

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det ligesom Janne Christensen.

Jeg vil aldrig have lavet en tatovering med min kommendes navn eller forbogstav, og vil heller ikke have at han skal.

Jeg har selv 2 så det er ikke fordi jeg er imod tatoveringer.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man går og tænker: "hvis det ikke går, så bliver vi bare skilt", så burde man måske tænke sig RIGTIG godt om inden man gifter sig...

Redigeret af ckr
0

Del dette indlæg

giver dig fuldstændig ret Ckr.... Jeg bruger heller ikke min tid på, at hvis det nu ikke går, så skal, og så vil..... Hvis man giftes sig bør man tro på, for ellers skal det jo helt sikkert nok gå galt.... Nu er det jo heller ikke allle der bliver skilt... men TUSINDE tak for opbakningen.....

0

Del dette indlæg

Jeg synes jeres tatooveringer er rigtig flotte, helt sikkert :bearhug:

Meeeen jeg har det nu ligesom mange af de andre med, at jeg aldrig selv ville få lavet en tatoovering med min mands navn, og jeg ville være imod at han fik det lavet.

Det har ikke noget at gøre med, at man "bare kan blive skilt", og at jeg ikke tror på vores ægteskab. Men selvom alt er så idylisk nu, og man er åhhh så forelsket, så vil jeg stadigvæk gerne være lidt realistisk. Hvis vi nu skulle gå fra hinanden, ville jeg ikke have det særlig godt med, at skulle rende rundt med hans eller vores initialer.

Men heldigvis, som der også var en anden herinde der skrev, så kan de fjernes igen med lidt laser behandling

:bearhug:

Sandie

0

Del dette indlæg

Mig og jesper har ens tatoveringer på højre ankel. Det er lavet i forbindelse med vores årsdag for vores forlovelse. Jeg har altid haft det sådan før at jeg helst ikke ville have navne på, for hvad nu hvis. Men nu har jeg det bare sådan, at så længe det bliver lavet smagfuldt og kunstnerisk så gør det mig ingenting.

Min mor synes at jeg skal dække den drage jeg har på venstre skulderblad til brylluppet, men jeg synes den er flot og den er jeg stolt af for der er ingen der har en magen til. Den er tegnet af en gammel dame på Kos, først som henna og siden som rigtig. Desuden har jeg også en Ankh i nakken lige 1cm fra hårgrænsen. den kommer også til at kunne ses. Det gør mig ikke noget.

Jeg synes jeres er flot. Specielt :bearhug:

Ville gerne have en ring tatoveret men det må man jo ikke i dk.. :bearhug: (det kan måske også være godt nok i forbindelse med arbejde)

Mvh Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, at din tattoo er flot. -Dog kunne jeg ikke finde på at få en lavet selv, -mest fordi jeg føler mig for gammel til det, men også fordi jeg synes ligesom, at tattoo´ernes tid har været der (hænger måske også sammen med min alder).

0

Del dette indlæg

Jeg synes, at din tattoo er flot. -Dog kunne jeg ikke finde på at få en lavet selv, -mest fordi jeg føler mig for gammel til det, men også fordi jeg synes ligesom, at tattoo´ernes tid har været der (hænger måske også sammen med min alder).

<{POST_SNAPBACK}>

Øhm, jeg er 23 og kunne heller ikke finde på at få lavet det selv... Synes også, at det er lidt passé, men det er jo smag og behag.

Men det er en sjov idé!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne være jeg skulle tage ideen op her hjemme med vores bogstaver!! Tror dog ikke gemalen vil synes om at skulle tatoveres....

Jeg har det også sådan, at selvfølgelig tror man jo på, at det holder livet ud, men hvis nu det ikke gør? Ja så kan det fjernes....her i huset ville vi dog være heldige, for vi har begge det samme forbogstav både i navn og efternavn, så der ville ikke være nogen ko på isesn :bearhug:

Jeg ved ikke, om en tatoo er passe´, ville gerne selv have en, men er ikke sikker på hvor på kroppen den skulle placeres, og samtidig hvilket motiv....så det bliver nok aldrig til noget...

Svale

0

Del dette indlæg

Må jeg sige; Tillykke hvor det bare en fed tatto... :bearhug: fed...

Jeg synes det er et godt alternativ til en vielsesring. Og ja ja en ring er lettere at tage af.... Men det er jo ikke lige det man tænker på i sin bryllupsplanlægning, for selvfølgelig går det aldrig galt. Jeg kunne også godt selv finde på det. Hvis jeg er bare så pisse bange for nåle.

:bearhug: Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Ja jeg kan ikke lade være med at tænke på at det er nemmere at lægge en vielsesring hvis det ikke skulle holde end at lægge en tatoo.

men vi har heldigvis hver vores meninger.

Held og lykkem med fremtiden.

MVH Janne

Jeg har det ligesom Janne Christensen.

Jeg vil aldrig have lavet en tatovering med min kommendes navn eller forbogstav, og vil heller ikke have at han skal.

Jeg har selv 2 så det er ikke fordi jeg er imod tatoveringer.

Hvis man går og tænker: "hvis det ikke går, så bliver vi bare skilt", så burde man måske tænke sig RIGTIG godt om inden man gifter sig...

Der har du min opbakning.. er 100% enig.. Det er da tankevækkende at gå med de tanker... Hvis man siger JA til at blive gift, må det da være fordi man mener det...!

0

Del dette indlæg

Jeg har selv en tattovering samme sted hvor der stod min x-kærestes navn i et hjerte. Vi fik den lavet på vores 10 års dag istedet for at blive gift :jupi: for vi skulle jo holde evigt så navnet var jo kun en kærlighedserklæring og desuden er han far til mine to børn. Nå,men lykken holdt ikke evigt - det var der desværre noget andet der gjorde, og tro mig - det er ikke et heldigt sted at have et navn når man får nye bekendtskaber :):bearhug:

Det kunne heldigvis fixes med en ny tattovering der dog blev lidt større,men hva pokker, en sort sol er da også smart - min er ihvertfald ;)

Nu skulle man så mene at jeg var blevet klog af skade, men på min højer finger har jeg fået tattoveret min og min kommende mands initialer - det istedet for en vielsesring - så NU tror jeg på at lykken holder, ellers er der vel en stor ring jeg kan kamuflere min 'tusse' med, jeg er ihvertfald glad for den :heppe:

Hilsen

Mette

0

Del dette indlæg

Tja uanset hvor meget jeg :hjerte: min kommende mand ville jeg aldrig få lavet en tatovering med hans navn. Forbogstavet kunne jeg gå med til, for vi starter begge med A, så det ville ikke gøre noget, men hele navnet....nope.

Nu hvor der alligevel er nævnt tatoo, så kan jeg da lige tilføje at jeg fik et gavekort af min kæreste til fødselsdag, so jeg helt selv må bestemme hvad skal bruges til og jeg overvejer en lille taovering, men er ikke helt sikker. :bearhug:

:) Ann

0

Del dette indlæg

Nu må jeg lige forsvare mig selv.

Det er IKKE fordi jeg ikke regner med at mit ægteskab holder, for det ved jeg at det gør, men man kan ikke vide om 20-30 år, hvad der sker.

Min venindes forældre er lige blevet skilt efter 30 år ægteskab.

Ligenu er alt så lykkeligt ved os alle, men tænk på det kan ske for en selv.

Elsker min kommenden mand over alt og vi kan ikke undvære hinanden.

Han er det dejligste der finder, og skal ikke have andre end ham.

Håber at jeg har udtrykt mig godt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer