Smukberg

Hvad burde I lave lige nu ?

84 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg burde spise morgenmad og hoppe ud i badet  -HAHA- I stedet har jeg plantet mig her med en kop kaffe og kæresten som udsigt. Er lidt bekymret for, om jeg kommer videre i dag -HAHA-

Anna *har FRI i dag -HAHA- *

<{POST_SNAPBACK}>

jamen er det ikke netop essensen af en fridag at du skal nyde den i fulde drag og bare slappe af http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif synes du har fortjent det når du nu har en fridag :)

Tit ender det med at man laver hovedrengøring og vasker 5 hold tøj, men så er det jo ikke længere en fridag, vel?

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg burde spise morgenmad og hoppe ud i badet  -HAHA- I stedet har jeg plantet mig her med en kop kaffe og kæresten som udsigt. Er lidt bekymret for, om jeg kommer videre i dag -HAHA-

Anna *har FRI i dag -HAHA- *

jamen er det ikke netop essensen af en fridag at du skal nyde den i fulde drag og bare slappe af http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif synes du har fortjent det når du nu har en fridag :)

Tit ender det med at man laver hovedrengøring og vasker 5 hold tøj, men så er det jo ikke længere en fridag, vel?

:blush: Rikke

Jeg havde faktisk en plan om at jeg skulle nå ALTING i dag. Men jeg tvivler på, at det sker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tja, sidder med morgenmaden, vil lige ud og lave en kop kaffe - Anna du smittede mig - og, tja, jeg skal egt. bare læse og løbetræne i dag, så jeg har faktisk god tid, men vejret er - igen- helt perfekt hernede så tror jeg vil hen i parken en time eller to og bare nyde solen ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmm.... Ehmmmm... Jeg burde stå nede på skolens værksted og arbejde med alle de stoooore og faaaarlige maskiner... :blush: :tosset: :slag:

Men jeg kan ikke liiiiiiiiiiiii' dem - bli'r så stresset og alting ta'r så irriterende langt tid for mig dernede... -HAHA- Jeg haaaader at "drengene" i klassen kan gøre alt i værkstedet på den halve tid..........................

-HAHA- Khio - der bli'r nødt til at kaste sig i bad nu! NUUUUUUUUU, Lise!!!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg SKAL også i bad nu! Har fjernet en del punkter fra plan "Anna har fri" og nu bør jeg kun:

* Ringe til jukeboxudlejeren og finde ud af, hvad hulan han vil

* Vande blomster

* Hente prøvelsesattest

* Gå i sol

* Evt. stryge kærestens skjorte, da vi skal til generalforsamling hos Vestas i aften ( :sleepy: )

Redigeret af Smukberg
0

Del dette indlæg

anna, det lyder som en fornuftig plan - men hvor er nyde forårsluften og surfe på B.klar henne?  -HAHA-

Jeg har tænkt mig at finde en slange og sætte ud af vinduet, så jeg får noget forårsluft, og derudover har jeg tænkt mig at holde pause hvert 5. minut og tjekke b.klar ud :blush:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

anna, det lyder som en fornuftig plan - men hvor er nyde forårsluften og surfe på B.klar henne?  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har tænkt mig at finde en slange og sætte ud af vinduet, så jeg får noget forårsluft, og derudover har jeg tænkt mig at holde pause hvert 5. minut og tjekke b.klar ud -HAHA--HAHA-http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA- for din fantastiske plan :)

0

Del dette indlæg

Jeg burte få noget og spise...

OG vågne min datter.. Hun sover stadigt..

Men er faldt i dvaler herinde lige nu..

Skal jo nyde min sidste feriedag...

Hmmmmmmmmmmm...

Men skal da have taget mig sammen til at få ordnet lidt..

Og skal da også nok hente min søn i børnehaven i eftertmiddag...

Men trænger sådan til at slappe lidt af..

-HAHA-:blush:-HAHA--HAHA-

OG skal ihvertigfal ud og nye det gode vejr..

- Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg været i sol og fået hentet ægteskabserklæringen. Men jeg tvivler på, at jeg får lavet mere - nu hvor nyheden om Mary er kommet frem :blush: Nu skal der surfes på samtlige hjemmesider for at læse mere -HAHA-

Anna :heppe:

0

Del dette indlæg

jeps, man forstår vel at priotere - ej, skal vist lige på på fakultet en times tid, og skal lige ud og hente en farvel gave til en af de amerikanske piger der tager hjem .. og nå, ja, min 'uhyggelige' nabo har inviteret ind og se 'de utrolige' i aften, men er ikke sikker på at jeg har nerver til så lang tid i nærheden af ham .. hm, tænke tænke ...

0

Del dette indlæg

jeps, man forstår vel at priotere - ej, skal vist lige på på fakultet en times tid, og skal lige ud og hente en farvel gave til en af de amerikanske piger der tager hjem .. og nå, ja, min 'uhyggelige' nabo har inviteret ind og se 'de utrolige' i aften, men er ikke sikker på at jeg har nerver til så lang tid i nærheden af ham .. hm, tænke tænke ...

Hvorfor har jeg aldrig hørt om "DEN UHYGGELIGE NABO" før ??? Den historie må jeg vist liiige have!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen, han er et kapitel i sig selv - han er indbegrebet af en comp. nørd, hvid og tyk, med kæmpestore hinkestens briller - han lever af vakumpakkede kager som hans familie sender til ham fra USA (ca. 11 kg. hver 14 dag.) det er en ting, jeg så ham iført håndklæde den anden dag - manden har mere hår på ryggen end en kokosmåtte! YRK ..meget skræmmende syn ... desuden synger han meget Britney Spears, og downloader amk. shows som han griner HØJLYDT af dagen lang ...nå ja, og når han drikker en øl, begynder han at synge amk. folkeviser, og han synger altså lige så dårligt som jeg gør! nå, ja, huskede jeg at fortælle at manden jo desuden LUGTER, hvilket jo nok er en naturlig konsékvens af at han lever af klamme kager og ikke andet ..

0

Del dette indlæg

jamen, han er et kapitel i sig selv - han er indbegrebet af en comp. nørd, hvid og tyk, med kæmpestore hinkestens briller - han lever af vakumpakkede kager som hans familie sender til ham fra USA (ca. 11 kg. hver 14 dag.) det er en ting, jeg så ham iført håndklæde den anden dag - manden har mere hår på ryggen end en kokosmåtte! YRK ..meget skræmmende syn ... desuden synger han meget Britney Spears, og downloader amk. shows som han griner HØJLYDT af dagen lang ...nå ja, og når han drikker en øl, begynder han at synge amk. folkeviser, og han synger altså lige så dårligt som jeg gør! nå, ja, huskede jeg at fortælle at manden jo desuden LUGTER, hvilket jo nok er en naturlig konsékvens af at han lever af klamme kager og ikke andet ..

:bearhug::bearhug::kiss:

0

Del dette indlæg

Jeg burde være i fuld gang med at gøre rent. Men efter en lang og hård weekend vågnede jeg først kl 11.30...godt jeg har fri i dag...Havde ellers også en gæstebog jeg skulle have lavet færdig...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer