Guest DiDDiS

Cellulitis

35 indlæg i dette emne

Jeg må bare sige: det virker!! jubiiii :)

Jer er DYBT imponeret - troede egentlig ikke på det, men tænkte at det var værd at prøve efter Diddis positive anmeldelse - allerede efter knap 14 dages brug hver morgen kan jeg (OG min kommende mand :) ) nu se TYDELIG forbedring, så jeg kan kun sige:

Prøv det, prøv det :heppe:

De bedste anbefalinger fra Siss

- med de nu knap så månelandskabsagtige lår :jupi:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må bare sige:  det virker!! jubiiii  :boohoo:

Jer er DYBT imponeret - troede egentlig ikke på det, men tænkte at det var værd at prøve efter Diddis positive anmeldelse - allerede efter knap 14 dages brug hver morgen kan jeg (OG min kommende mand  :) ) nu se TYDELIG forbedring, så jeg kan kun sige:

Prøv det, prøv det  :heppe:

De bedste anbefalinger fra Siss

- med de nu knap så månelandskabsagtige lår  :jupi:

FEDT! :)

Men er der den der "ANJO" du ref. til????

Jeg var i Matas - og de havde aaaaldrig hørt om den... :slag:

0

Del dette indlæg

[

mærkeligt, den sælger de da i de fleste Matas og den hedder altså bare anjo aticellulites og koster 96,50 for 200 ml.

:) Rikke

Jeg synes også det var mærkeligt... :angry1:

TAK, søde Rikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FEDT! :balloon:

Det må være en uheldig Matas :) - jeg gik bare ind i den første og bedste Matas og sagde at jeg skulle bruge cellulitis wondermiddel fra ANJO og så fandt hun lige den til mig :huh:

Så du må prøve en anden Matas - god jagt :bud:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Siss

0

Del dette indlæg

[

<{POST_SNAPBACK}>

mærkeligt, den sælger de da i de fleste Matas og den hedder altså bare anjo aticellulites og koster 96,50 for 200 ml.

:balloon: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

TAK, søde Rikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

jamen selvtak, var ikke helt klar over om det var i dk, du havde forsøgt at købe den, eller i Norge? Hvis de da overhovedet har Matas deroppe. Ellers kan jeg da sende en til dig, hvis det går helt galt:)

:huh: Rikke

0

Del dette indlæg

[

:balloon: Rikke

TAK, søde Rikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

jamen selvtak, var ikke helt klar over om det var i dk, du havde forsøgt at købe den, eller i Norge? Hvis de da overhovedet har Matas deroppe. Ellers kan jeg da sende en til dig, hvis det går helt galt:)

:huh: Rikke

Det var i DK - i Kristi Himmelfart... :)

Er selv her i landet nu (derfor jeg er så stille :( ) - Men tusind tak eller, Panter-Pus... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Virker den også mod de der små knopper, man kan få på ydresiden overarmene (eller er det kun mig der er så uheldig at have dem?!) eller har I et godt tip til bekæmpelse af dem?!

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv med helt alm. fugtighedscreme 2 gange dagligt - det hjalp for mig - nu er de væk - og jeg behøver ikke længere smøre dagligt men kun en gang imellem.

:blush: knirke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virker den også mod de der små knopper, man kan få på ydresiden overarmene (eller er det kun mig der er så uheldig at have dem?!) eller har I et godt tip til bekæmpelse af dem?!

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv med helt alm. fugtighedscreme 2 gange dagligt - det hjalp for mig - nu er de væk - og jeg behøver ikke længere smøre dagligt men kun en gang imellem.

:bearhug: knirke

<{POST_SNAPBACK}>

Fugtighedscreme har jeg ikke prøvet.... men for 3 måneder siden tog jeg til en kineser læge og hun gav noget aloe vera peppermint som jeg skulle smøre mig med og så har jeg drukket 4l. vand om dagen.

Det virkede. Jeg er dog bare overbevidst om, at det er vandet der har gjort det. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer