Guest DiDDiS

Cellulitis

35 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg har i et års tid haft meget cellulitis på lår og numse :bearhug: . Jeg troede umiddelbart, at det kom af, at jeg var syg hele sidste år, så jeg fik INGEN motion. Men ak, efter flere måneders intensiv fitness-træning (incl. step og cykling), ligner mine lår stadig et måne landskab.

Der er nu kun 2 måneder til den store dag, og jeg vil så gerne have det væk inden da. Nogen gode råd, inden jeg bare uhæmmet lægger flere millioner for diverse cremer etc??? :bearhug:

Tak :kiss:

Redigeret af DiDDiS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh ja den er svær, bare der var en miraklekur. jeg synes alle bladenes reklamer for mirakelcremer er helt håbløse, jeg er ihvertfald aldrig stødt på en creme der havde nogen effekt.

Husker du at drikke masser af vand hver dag, spise sundt og varieret og få mange grove grøntsager? Det kan ihvertfald hjælpe en del. Ligeledes kan bindevævsmassage godt hjælpe en del, idet hudens undeliggende væv bliver masseret rigtig godt igennem, hvorved ophobninger af affaldsstoffer mindskes

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg har kun et navn : ANJO. de laver en creme til appelsin hud, du kan få den i matas og DEN VIRKER.. brger den selv morgen og aften og kan tydeligt se forskel.. begyndte at bruge den uden min mand vidste noget og en dag kommenterede ahn at mine lår så da bedre ud.. Og det bedte den koster kun 100,-

Knus milla

0

Del dette indlæg

tja, videnskaben siger jo at der faktisk ikke er nogel cemer der virker, grunden til at man nogen gange ser effekt er fordi man ved at bruge cremen er begyndt at massere huden - cellutisen opstår pga. fedtophopninger pga. for svag blodgennemstrømning - men da vi kvinder har et ret tykt fedt lag (næsten uanset vores vægt) kan også slanke og veltrænede kvinder kan have tendensen -desuden er det en af de ting man - desværre- kan have anlæg for, men bindevævsmassage og masser af vand (og gerne grøntsager) kan hjælpe som kloge Rikke skriver, desuden det at man selv giver baglår en omgang hurtig massage hver dag kan have effekt - bare med lotion/massage børst (sådan en med træknopper) hamphandske, bare lige 2 min. det kan hjælpe ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hei

Jeg elsker BioTherm Celluli choc Body Slim Smoothing. Nå har ikke jeg noen vitenskapelig bevis på at mitt yndlingsprodukt virker, men jeg synes helt klart at huden blir glattere og mye penere.

:) Anita

Redigeret af Brudseptember
0

Del dette indlæg

tja, videnskaben siger jo at der faktisk ikke er nogel cemer der virker, grunden til at man nogen gange ser effekt er fordi man ved at bruge cremen er begyndt  at massere huden - cellutisen opstår pga. fedtophopninger pga. for svag blodgennemstrømning - men da vi kvinder har et ret tykt fedt lag (næsten uanset vores vægt) kan også slanke og veltrænede kvinder kan have tendensen -desuden er det en af de ting man - desværre- kan have anlæg for, men bindevævsmassage og masser af vand (og gerne grøntsager) kan hjælpe som kloge Rikke skriver, desuden det at man selv giver baglår en omgang hurtig massage hver dag kan have effekt - bare med lotion/massage børst (sådan en med træknopper) hamphandske, bare lige 2 min. det kan hjælpe ...

Som Stine skriver, er der ingen videnskablige beviser for, at nogle af produkterne virker.

For at forøge blodgennemstrømningen bruger jeg en hamphanske til at vaske kroppen med og Ole Henriksens body scrub (den med eucalyptus).

:)

0

Del dette indlæg

Jeg syne sogså Anjo´s er den bedste af de jeg har prøvet. Den BRÆNDER bare bagefter, pga at der er Spansk Peber i.... :)

Men synes klart der er en effekt, blodforsyningen øges jo også når du masserer sådan noget stærkt djævelskab ind i huden.. :angry1:

Held og lykke med kampen mod appelsinhuden!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg syne sogså Anjo´s er den bedste af de jeg har prøvet. Den BRÆNDER bare bagefter, pga at der er Spansk Peber i.... :)

Men synes klart der er en effekt, blodforsyningen øges jo også når du masserer sådan noget stærkt djævelskab ind i huden.. :angry1:

Held og lykke med kampen mod appelsinhuden!! :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for alle jeres råd. Jeg tror jeg starter med Anjo, for alle kostrådene + hamphandsken har jeg allerede gang i... Håber det virker så jeg får en smuk :bearhug:

TIHI! (nogen gange er de lidt for sjove alle de små smilies...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må i altså ikke grine vel?

Altså....

Et par gode tætsidende strømpebukser( ikke nylon), og så igang med støvsuger røret op og ned af lårene.

Ikke grine.......Det virker

Knus Christine

Det lyder da helt vildt, ehmmm hvordan kan jeg si' det... Øhhmmm...

:bearhug::bearhug:-HAHA-

:) Khio - der kun griner fordi hun udmærket kan se sig selv oppe og slås med støvsugeren... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må i altså ikke grine vel?

Altså....

Et par gode tætsidende strømpebukser( ikke nylon), og så igang med støvsuger røret op og ned af lårene.

Ikke grine.......Det virker

Knus Christine

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: først måtte jeg lige le lidt,men jeg vil da gerne bakke dig lidt op. Jeg har nemlig set at de nogle steder laver bindevævsmassage med sådan en sugekop, det bliver trukket hurtigt hen over huden (lidt ligesom en støvsugermund), så jeg forstår altså godt godt princippet i din metode :bearhug: måtte jo lige bakke dig lidt op -HAHA-

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej. Har lige besøgt min svigerinde i Schweiz og hun har netop fået et helt nyt apparat som er intensiv ultralydsbehandling til hjemmebrug. Brugte det en uge hos hende og mine overarme som havde en lidt kedelig tendens til acne er ligeså fine som babyhud. Det kan bruges overalt på huden men oftest kører man kun kur på et område da det tager omkring 10 min hver dag pr. område. Efter kuren køres vedligehold en enkelt gang om ugen. En kur varer 3 uger med behandling hver dag så du skulle nok kunne nå at blive klar hvis du bruger denne metode. Min eget apparat er på vej i posten men viser det gerne frem hvis du bliver nødt til at prøve det også. PS: alt som kommer fra Schweiz koster en bondegård og dette apparat er ingen undtagelse - av det var denne måneds lommepenge men jeg måtte eje det da jeg så effekten. vh Janne

0

Del dette indlæg

Hej. Har lige besøgt min svigerinde i Schweiz og hun har netop fået et helt nyt apparat som er intensiv ultralydsbehandling til hjemmebrug. Brugte det en uge hos hende og mine overarme som havde en lidt kedelig tendens til acne er ligeså fine som babyhud. Det kan bruges overalt på huden men oftest kører man kun kur på et område da det tager omkring 10 min hver dag pr. område. Efter kuren køres vedligehold en enkelt gang om ugen. En kur varer 3 uger med behandling hver dag så du skulle nok kunne nå at blive klar hvis du bruger denne metode. Min eget apparat er på vej i posten men viser det gerne frem hvis du bliver nødt til at prøve det også. PS: alt som kommer fra Schweiz koster en bondegård og dette apparat er ingen undtagelse - av det var denne måneds lommepenge men jeg måtte eje det da jeg så effekten. vh Janne

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvad får du så i lommepenge om måneden? ;)

Det lyder godt nok fantastisk, men jeg må nok hellere få lidt oplysninger om navn etc, for jeg har lidt svært ved at google det lige nu... -HAHA-

Uh! Tillykke med de fine arme, forresten!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det holdt op med at brænde (det gjorde det allerede efter et par dage), men jeg smører stadig flittigt -HAHA-

Og nu er det så, at jeg ville ØNSKE at jeg kunne vise alle skeptikere et før/efter billede, for godt nok har jeg stadig lidt cellulitis, men det er næsten ikke til at se (har min kærestes ord for det). Helt ufatteligt, at jeg kan gå fra sådan et månelandskab til mine (nu) pæne ben på så kort tid.

Min opskrift har været:

- Skrubbet ben med mild hamphandske med æterisk body shampoo på hver morgen.

- ANJO hver morgen efter bad (UDEN fugtighedscreme under - så bliver det virkelig suget ind). I starten smurte jeg det også på om aftenen, men det brændte hele natten, når jeg blev nat-varm.

- Spist grove grøntsager til frokost og aften (det gjorde jeg nu også før).

- Drukket min. 3 liter vand dagligt.

Det er så vidunderopskriften - god fornøjelse piger! ()()

0

Del dette indlæg

Så har jeg prøvet med træning for bagdelen, skrubbehandske i badet og ANJO creme hver morgen i 3 uger.

Må give DiDDis ret - det virker skisme.

Kæresten der ellers var ret skeptisk overfor cremen er vildt imponeret.

Vi skal på ferie på lørdag og jeg er superglad for at det bliver en sommer uden KALLAHA- baller (y)

Tak for rådet fra

Ditte

0

Del dette indlæg

Hej Piger

Kan man også bruge denne super creme - ANJO - på armene? Virker den også mod de der små knopper, man kan få på ydresiden overarmene (eller er det kun mig der er så uheldig at have dem?!) eller har I et godt tip til bekæmpelse af dem?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer