Sandra Brix

Jullemor NEWS :O)

1,118 indlæg i dette emne

post-5883-1115126959.jpg

Sådan mødtes vi :)

I et kaos af et liv med en ekskæreste der var brændt varm på en anden, kæmpede jeg med næp og kløer for at holde på det jeg mente var min kærlighed. Men kærlighed skal jo som bekendt ikke fastholdes og der skal være gensidigt respekt!!! Jeg stortuede hver dag i denne periode tror jeg og jeg tyede til en side I alle hvis kender: dating.dk. Her delte jeg sorgerne med div. mænd der gad lytte og de fortalte da også AAAAAALLE sammen, at man havde fortjent bedre og den slags ting skulle man ikke finde sig i.

Da dagen oprindte hvor jeg fik styrken til at gå fra ham, var der stadig èn der hængte på som en sand ven. Mikael hedder han

Han skrev med det samme, at hvis jeg havde brug for at snakke eller bare en at være sammen med kunne jeg ringe til ham. Indtil da, havde vi kun kommunikeret via. mails. Vi mødtes kort efter og vi havde en rigtig hyggelig aften hvor han enormt hurtigt fik vendt mit humør.

For at gøre en lang historie kort: Vi blev kærester og kun 2 måneder efter ventede vi os vores første barn....ingen grund til at spilde tiden der du *LOL* Dagene med ham bliver kun bedre og bedre, sjovere og sjovere og kan kun sige, at han med sandhed er min allerbedste ven i verden!

Index til vores endelige beslutninger

Frieriet

Forlovelsesringen

Næsbyholm slot

Catering fra Støvlet Katrines hus

Menuen

Konditor

3 Kjoleprøvning - er lykkens gang

Tilretning og ændring af kjolen

Sko og øreinge

Gospel til vielsen

Entré musikken

Velkommen og velbekomme sang

Musik til festen

Monogram

Fotografen

Invitationer, gaveposer, vielseshæfter og bordhæfter

Index til vores idéer og indput

Mulige ringe

Næsbyholm slot

Catering fra Støvlet Katrines hus

Topfigurer

Kagen

Drømmekjolen

Andre mulige kjoler

1. Kjoleprøvning

2. Kjoleprøvning

3 Kjoleprøvning

NY Drømmekjole *GG*

Håret

Brudepigen ogBrudesvende

Blomster

Gospel til vielsen

Musik til festen

Monogram

Foreslag til billeder

Engangskamera

Ønsker

Udkast til invitationer

Tekst til indbydelse

Takkekort eller andet

Prototype til Gaveposer

Redigeret af Sandra Brix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KANON.................. velkommen til Sandra, og tillykke med frieriet. Dejligt at du har fundet DIN kærlighed med en dejlig kæreste........

Knus Trisse :)

Tak tak, kan heller ikke helt fatte det endnu :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det romantiske frieri

post-5883-1140095271.jpg

Min kæreste og jeg har en lille søn. I april 2005 var han 10 måneder, og jeg havde aldrig været fra ham mere end 24 timer. :blush: Derfor aftalte vi, at vi trængte til lidt tid for os selv. Vi arrangerede at farmor og farfar skulle passe ham i 2 dage fra lørdag til mandag.- troede jeg!!!! Men da dagen oprindte fortælller Mikael mig, at jeg godt kan sige et stort farvel til Julius, da jeg ikke skal se ham før torsdag i stedet???? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif Øhhhh? Hvad mente han lige med det? Ja, jeg skulle hjem og pakke da en overraskelse var lige om hjørnet. Vi skulle ud og rejse. Hvorhen vidste jeg ikke før vi stod i lufthavnen søndag morgen............PARIS :) Han havde sq inviteret mig til Paris med 3 overnatninger. Er han da for fanden ikke bare et "fund". Min elskede, elskede Mikael.

Nu skal I ikke tro at tanken ikke faldt mig ind - for det gjorde den skam. :) Vi ankommer søndag eftermiddag og starter sightseeing med det samme. Notre dame - louvre - triumfbuen.....faktisk hvist det meste og slutter af med eifeltårnet. Da han ikke frier i løbet af dagen, tænkte jeg: Ej, så gør han det nok ikke. Han er jo også mere typen til de hjemmevante omgivelser...Fandt ud af dagen efter: SO NOT!!!!!!! :griner:- Men til gengæld laver han et bagholdsangreb og slæber mig med ud til eifeltårnet endnu engang dagen efter (hvor jeg naivt nok - har skudt tanken ad H..... til :griner:- ) og jo...i gættede rigtigt!!!!!!!!!!!!!! Han friede til mig en smuk aften foran eifeltårnet hvor solen var ved at gå ned og lyset lige blevet tændt. Han blev ved med at klø sig på halsen hvorefter han spurgte om der var noget at se...... Jo, 2 sek, så skal jeg da lige kigge!!!! :blush: Herefter hev han sin halskæde op, hvori der hang en ring. Jeg tuede da også klassisk imens han selv med tåre i øjnene falder på knæ og siger alle de rigtige ting. Jeg rystede hvist først på hovedet, men fik da fremstammet et JA ;O)

Her er jeg lige efter han har friet:

post-5883-1140095496.jpg

Vi fejrede det dagen efter ved at tage til Disneyland. Alt i alt en absolut perfekt ferie - og frieri :)

post-5883-1140095208.jpg

Redigeret af Sandra Brix
0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Velkommen til Bryllupsklar - og især velkommen til planlægningstråden :) Godt du endelig fandt herind http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Tillykke med frieriet, vi glæder os til at følge jeres planlægning :)

:griner:-

I er sq så søøøøde herinde..Tak for velkomsten og hjælpen til at komme igang :):griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Velkommen til ....

hvor er ham Mikael din bare skøøøn....... og fantastisk måde at blive friet til på ......

glæder mig rigitg meget til at følge jer i jeres planlægning ......og se en masse billeder :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

:) Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til planlægningstråden :)

glæder mig til at følge jer videre - og skønt frieri http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif og husk - vi elsker billeder :)

:griner:- Stine

1000 tak. Jeg skal se om jeg ikke også snart kan hitte ud af og følge med i jer andres planlægninger. :griner:- Så jeg "støver" lige forbi din også ;O)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eller sådan:

post-5883-1115136796.jpg

Så vi krydser fingrene hårdt for at mødet går som det skal og vi da selvfølgelig også forelsker os i stedet...ellers ved jeg skisme ikke hvad det bliver til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

AIIIIIIIIIIIIII.........det er SÅ tarveligt at sætte sådan et billed ind af jeres søn.....

Tror du liiiige mine æggestokke de skriger endnu mere end før :griner:-

Kors hvor er han lækker, skøn, totalt qute, charmerende

Jeg kunne jo blive ved............

Og Næsbyholm slot.......... en prinsesse værdig, det er SÅ smukt.

0

Del dette indlæg

AIIIIIIIIIIIIII.........det er SÅ tarveligt at sætte sådan et billed ind af jeres søn.....

Tror du liiiige mine æggestokke de skriger endnu mere end før :griner:-

Kors hvor er han lækker, skøn, totalt qute, charmerende

Jeg kunne jo blive ved............

Og Næsbyholm slot.......... en prinsesse værdig, det er SÅ smukt.

:griner:- Ja undskyld, men altså han er jo bare hele min hverdag lige nu - er stadig på barsel så jeg får ikke så mange indput :) Ja jeg håber de er fri på den dato vi har sat!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først rigtig mange gange velkommen til Bryllupsklar.

Godt at se endnu et ansigt herinde, som snart er afhængig af siden ligesom alle os andre.

Sikke en prins du har fundet sig. Hvor er han romantisk. Ham kan jeg godt forstå du vil giftes med.

Og sikke en DEJLIG unge. Hvor er han bare skøn. Jeg siger dig det river og rusker i æggestokkene, når jeg ser sådan skønne unger...

Endnu en gang velkommen til og jeg glæder mig til at følge din tråd.

:)

0

Del dette indlæg

Velkommen til dette dejlige forum. Det er absolut det sidste sted inden du ryger over kanten ind i ægteskabet :griner:-

Hvor er Jeres søn bare såååååå skøøøøøønnnnn. Og sikke et frieri, der tog han sgu :griner:- på dig :)

husk nu, vi elllllskkkkkeeeerrrr billeder, så bliv endlig ved med at sætte dem ind

:)

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til dette forum...............du skal nok blive lige så afhængig som os andre....... :griner:-

Og din søn.........åhhh han er lækker....jeg kan på ingen måde stå for de der små. Jeg har faktisk en selv på samme alder....og de er jo altså for skønne.

Men velkommen til, og jeg glæder mig meget til at læse mere om din/jeres planlægning, og ikke mindst se billeder...... :heppe: :heppe: ......billeder er vi jo ret afhængige af herinde..... :griner:-

Held og lykke med det hele......

Mange :) Mia

0

Del dette indlæg

Så fik du lavet din tråd  (y)

Sikke nogle lækre billeder af jeres feststed  :hearts:

Og hvor er din søn bare dejlig. Hvor gammel er han på billedet? Og hvem har taget det hvis man må spørge? Det er vildt godt.

Og endnu engang tillykke med frieriet

:bearhug: Anss

Tak tak du ;O) Julius er 9 måneder på det billede og det er Mette Lyck fra Frederiksberg der har taget det, hun tager sådan nogle månedsbilleder af ham indtil han bliver 1 år. Det er selvsamme fotograf vi vil bruge til brylluppet :jupi:

Kigger lige forbi jeres side snarest. Vores internet er midlertidigt afbrudt -HAHA- Så jeg må vente til vi får en elektikker ud :blush: Mig som eeeeelsker min PC så højt!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer