Guest d.s.a

Parfüme

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg  skal dufte af Jean Paul Gaultier .

manden er også utrolig genial til at lave parfume.

jeg regner også med at enten tage hans classic eller sommerduft på. Men havde også tænkt på Miracle summer, som jeg fik sidste år i mors dags gave.

For Gaultiers dufte er ret tunge i det, men når man nu er vant til duften så..

Mvh VInni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

se det var jo et godt spørgsmål, det skal ihvertfald være en diskret duft, måske Ralph Lauren: Romance, den er jeg ret glad for

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Uhmmm Rikke - den er bare dejlig! Nu har jeg jo arbejdet i Matas i 4 år, og kender de fleste - denne er klart en af favoritterne. Det er i øvrigt også en dejlig sommerduft, der ikke virker for tung. Ellers er mine farvoritter Lauders Pleasures, CK contradiction og Armani Emporio She

:griner:- Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er ude i noget gucci ENVY.. eller lacoste TOUCH OF PINK...

guccien er manden mest vild med, og den holder længst tid på mig, så mon ikk det er den der kommer på den dag :hearts:

:bearhug:

manden er nok i GANT eller KENZO, jeg fotrækker den sidste -HAHA-

Redigeret af 11.06.05
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

se det var jo et godt spørgsmål, det skal ihvertfald være en diskret duft, måske Ralph Lauren: Romance, den er jeg ret glad for

:super: Rikke

Uhmmm Rikke - den er bare dejlig! Nu har jeg jo arbejdet i Matas i 4 år, og kender de fleste - denne er klart en af favoritterne. Det er i øvrigt også en dejlig sommerduft, der ikke virker for tung. Ellers er mine farvoritter Lauders Pleasures, CK contradiction og Armani Emporio She

:lol: Anne

Kan du så ikke hjælpe mig med at finde en ny sparydeo, nu hvor Diors Eau Svelte ikke længere findes?

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke nået så langt, men vil som bare lige fortælle, at jeg fik duften fra Lacoste, hedder noget med Pink et eller andet i fødselsdagsgave igår, og hold da op....den kunne jeg bare lide fra start af, hvilket er meget sjældent for mit vedkommende. Har så svært ved at vælge ny duft, så det er dejligt, når jeg endelig falder for en....og så hænger den altså også ved i llaaannnggg tid....både godt og dårligt

Svale

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jeg må indrømme, at jeg faktisk allerhelst ville ud at købe en ny duft til dagen, men da jeg i forvejen har omkring 18 dufte, ved jeg ikke helt hvad det skal være...

Jeg er til den friske, rene duft - alt, der minder om DKNY..

Anne fra matas - har du et bud?

Ellers kunne jeg jo holde mig til den på dagen, så jeg ikke føler mig alt for anderledes.. Elsker bare at få nyt!!!

Kender I det, at selvom man køber nyt, så er det den samme man bliver ved med at bruge???

Kathrine :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer