Guest Thessie

stel

11 indlæg i dette emne

Kæresten og jeg sidder og forsøger at finde ud af hvilket stel vi skal ønske os...

Men eftersom vi ikke rigtig kan finde nogen kan vi heller ikke rigtig finde noget vi kan lide...

Har efterhånden ledt hele Århus C igennem uden held...

Er der nogen af jer skønne quinder der kender div. hjemmesider hvor vi kan efterforske junglen af stel??

Hav en fortsat god 4. maj

Thessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak for de hurtige svar... desværre så har vi ikke rigtig lyst til at samle på pillivuyt da allerede samler på det som vors daglig stel... og kæresten bryder sig ikke om mussel mega... ellers var det også noget jeg godt kunne tænke mig....

Det kæresten ønsker - har lige spurgt - er nogen som han siger "ikke blåt men ret simpelt" har forsøgt at fortælle ham at han er besværlig...

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe...

Thessie

0

Del dette indlæg

Hvorfor skal man absolut ønske sig et stel, hvis man ikk kan finde ud af hvad det skal være for et ??

Jeg er holdt op med for længe siden at samle på sådan noget da jeg havde samlet et flot bestiksæt og så udgik lortet lige pludselig!!

I dag køber jeg mine flotte råhvide tallerkener hos Søstrene Grene, jeg gør så bare mere ud af tilbehør og pynt, når jeg har gæster.. men den flotte råhvide romantiske tallerken danner altid basis ved mine bordopdækninger.. -HAHA- Og så er det til at overkomme at købe en ny tallerken hvis der er en der baldrer... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var lige i Inspiration i går, hvor vi har en ønskeseddel liggende. Der faldt vi for Höganäs Keramik, det fås i forskellige farver, vi valgte det hvide/cremet.

Det er jeg helt vildt med, det er enkelt og hyggeligt (ja.. stel kan altså godt være hyggeligt :) )

Det fås i den almindelige runde og så fås det i trekantet. Vi valgte det runde, da jeg synes det er mest praktisk - vi skal jo også gerne være glade for det om 1 år.

0

Del dette indlæg

Det helt store problem er at vi har et rigtig fint stel som vi benytter til daglig... det er helt hvidt og af mærket pillivyt så derfor kunne vi godt tænke os noget knap så enkelt og lidt mere festligt...

Grunden til at vi ønsker at finde et stel, er at vi nok er gammeldags om ikke andet så er mange af vores gæster det i alt fald :)

Om ikke andet så er det noget af det eneste vi mangler... vi har boet sammen et par år og har den "ubehagelige" vane at købe de ting vi mangler istedet for at vente til brylluppet og ønske os det - påstår min mor i alt fald - så derfor vil vi gerne finde et stel vi kan blive enige om (det er nok det der er sværest) :hug:

Om ikke andet så skal vi til Tønder i næste uge (skal kigge på kjoler) og der ved jeg de har alverdens stel... så må vi lige forsøge at se om vi ikke kan finde noget brugbart...

Men tusind tak for jeres hjælp og gode forslag

Thessie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer