Mettedj

Så er der billeder!

51 indlæg i dette emne

Hej piger!

Så var jeg til 1. tilpasning af min kjole købt hos Panayotis i Vejle. Jeg er selv glad for valget, (nu er det jo ved at være længe siden det var januar og jeg har kun har modellos at kigge på) og der skulle næste ikke laves noget om. Den skulle dog lægges et godt stykke op, er 167 cm., og der er nok også høje piger der køber denne model.

Nå men nu til billederne. :jupi: :jupi: :jupi:

Her er den med sådan et Mary a like slør, men jeg valgte et andet, da jeg syntes det blev en tand for royalt for mig, men ellers er det da flot!

Eller hvad syntes I?

post-9616-1115273240.jpg

Redigeret af Mettedj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg syntes lyset falder flot på kjolen her (og jeg kunne ikke få hele billedet ned i den rigtige filstørrelse såååå....) Det andet er et billede af det slør jeg valgte. Det er helt råt, altså bare klippet uden kantsyning (så gæsterne behøves slet ikke rive i det, da, det allerede ligner det er blevet gjort.) Ellers er det skåret i fire dele, som giver det et lidt råt look, hvilket jeg syntes for kjolen til at virke knap så pussenusset, som med Mary sløret.

Jeg håber I syntes om mit valg.

post-9616-1115274297.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!

Så var jeg til 1. tilpasning af min kjole købt hos Panayotis i Vejle. Jeg er selv glad for valget, (nu er det jo ved at være længe siden det var januar og jeg har kun har modellos at kigge på) og der skulle næste ikke laves noget om. Den skulle dog lægges et godt stykke op, er 167 cm., og der er nok også høje piger der køber denne model.

Nå men nu til billederne. :jupi:  :jupi:  :jupi:

Her er den med sådan et Mary a like slør, men jeg valgte et andet, da jeg syntes det blev en tand for royalt for mig, men ellers er det da flot!

Eller hvad syntes I?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ville helt klart ha valgt Mary sløret da jeg synes det passer super til kjolen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DEt er sjovt at der er så forskellige meninger om sløret. Jeg var også enormt splittet, men jeg har valgt det der afspejler min personlighed bedst. Marysløret er flot og det klædte mig da også ok, men det andet var mere sprælsk og moderne syntes jeg. Og jeg er nok en lidt sprælsk/"vild" pige og så er jeg jo kun 24 (25 når vi skal giftes) Jeg tror blondesløret passer bedre til en der er lidt ældre. Men det er jo bare min menig. Jeg kan da nå at ændre valget hvis der kommer tilpas mange gode argumenter! Ti hi :bearhug:

Tak for jeres meget søde kommentarer til kjolen, det er dejligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- flot kjole - den klæder dig bare enormt godt - det var faktisk en af dem jeg selv havde set på inden jeg forelskede mg i tylkjoler ...den sidder simpelthen så godt på dig .. og jeg må inerømme at jeg er mere til det slør du har valgt - syntes det andet er for detaljeret, kjoler bliver lidt 'overgået' om du forstår - jeg er klart mere til det helt enklt der lader kjolen træde frem .. og så er jeg enig med dig i det med alderen - det du har valgt er nok mere til din aldersgruppe end det broderede .. men virkelig godt valg Postet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billede

:bearhug: Stine

0

Del dette indlæg

Vil sige lige som de andre WWWAAAAUUUUUUWWWWWW den kjole er bare for lækker til dig.

Forresten hvordan er betjeningen hos panayotis ? skal nemlig selv derned om en lille uges tid :jupi:

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil sige lige som de andre WWWAAAAUUUUUUWWWWWW den kjole er bare for lækker til dig.

Forresten hvordan er betjeningen hos panayotis ? skal nemlig selv derned om en lille uges tid  :jupi:

Pernille

Jeg har begge gange fået en superbetjening. Men jeg har også hørt om et enkelt tilfælde, hvor der var en der ikke følte sig godt tilpas.

Det er bare vigtigt at du siger hvad du mener om de kjoler og tilb. du prøver, så de har en change for at pejle sig ind på hvad du er til.

Derudover syntes jeg det er vigtigt, at man er åben over for at prøve en masse forskelligt, da det ikke altid er det man har forestillet sig, som man ender i. Jeg troede jeg skulle i en fra Atelier Diagonal, med brede stropper der gik ned over armene, men det var kun en enkel af deres kjoler der sad godt og så var stoffet efter min mening billigt både at se på og røre ved.

Jeg endte op i det eneste jeg havde sagt det ikke skulle være, da jeg ikke troede min lille barm kunne bære en stropløs, men det viste sig at det kunne jeg nemt. hun fortalte i butikken at det jeg havde forestillet mig, bedst passede til store piger og det var jeg i hvert tilfælde ikke, selvom jeg selv syntes jeg har lidt for meget på sidebenene.

Jeg håber du finder din drømmekjole hos Panayotis, hvilke modeller har du kig på???

0

Del dette indlæg

WAUW Mette.........den er helt vildt smuk din kjole, og især med dig i den :yeah:

Jeg synes også at det slør du har valgt passer bedst til......... kjolen er lidt rå i stilen, der er ikke meget tutte-nutte over den, nok nærmere wild thing, og så giver det her slør en langt bedere sammenhæng, end det med blonderne.

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

WAUW Mette.........den er helt vildt smuk din kjole, og især med dig i den :yeah:

Jeg synes også at det slør du har valgt passer bedst til......... kjolen er lidt rå i stilen, der er ikke meget tutte-nutte over den, nok nærmere wild thing, og så giver det her slør en langt bedere sammenhæng, end det med blonderne.

Knus Trisse :bearhug:

Tak! Jeg syntes også den er lidt vild, selv den har sten og perler på. Jeg syntes den afhænger meget af tilbehøret om denne kjole er pussenusset eller ej, det havde jeg slet ikke tænkt på før jeg prøvede slør. Det er bare heller ikke en kjole man skal sætte en taske til. Gisp hvor så det fjollet ud! Jeg må have lipgloss og pudder i strømpebåndet. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer