Guest Nitte

Mascara

23 indlæg i dette emne

Jeg skal snart have købt en ny mascara. Jeg bruger altid fra Maybeline, da de giver mig det jeg gerne vil have fra en mascara - lange vipper (og fyldige). Er der nogle som har erfaring med mascara som giver dette. Jeg er nu fint tilfreds men det kunne jo være....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

L'oreal den med den hvide ende (todelt). Den er FIIIN

Jeg har prøvet både l'oreal og maybeline og jeg vil nok af de to, hvor der er både en hvid grundfarve og en sort/brun til ovenpå vælge Maybeline. Den anden får øjnvipperne ( ihvert fald mine) til at klumpe sammen....!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige bakke op om Dior Show. En fantastisk mascara til korte, ikke fyldige vipper. Suveræn... Vidste ikke, at den var kommet i vandfast - må fluks ned at købe...

Til info er den derudover god til allergikere... Der er ingen nikkel i, hvilket der er i 90% af mascaraer på det danske marked.

Held og lykke med det...

Charlotte

0

Del dette indlæg

Vil lige bakke op om Dior Show. En fantastisk mascara til korte, ikke fyldige vipper. Suveræn... Vidste ikke, at den var kommet i vandfast - må fluks ned at købe...

Til info er den derudover god til allergikere... Der er ingen nikkel i, hvilket der er i 90% af mascaraer på det danske marked.

Held og lykke med det...

Charlotte

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

Må jeg spørge hvad Dior show koster, hvis du altså kan huske det. Er nemlig ikke så begejstret for de der loreal og maybelline todelte synes de klumper og klistrer :)

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

L'oreal den med den hvide ende (todelt). Den er FIIIN

<{POST_SNAPBACK}>

Uhh, den har jeg også liggende. Har dog kun brugt den få gange, da jeg synes, at mine vipper klumper sammen med den... :angry1:

<{POST_SNAPBACK}>

...man skal bare la' vær' med at bruge den hvide ende... Den sorte ende fungerer fint! (men den er lidt voldsom i de første par dage - det går over!)

0

Del dette indlæg

Generelt synes jeg bedst om HR (helena Rubinstein) som mascara. Jeg ahr jo arbejdet i Matas, og har prøvet RIGTIG mange. Nu arbejder jeg der ikke mere, men mascaraer er noget jeg virkelig ikke gider spare på. Man kan købe nogle udmærket mascaraer til omkring 100 kr. men hvis man gerne vil have lidt luksus er HR og Lancôme de bedste. Jeg hælder mest til HR´s Lash Queen og Lancömes Extencils. De er godt nok dyrere, men jeg synes de er pengene værd. :bearhug:

:denmarkflag: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke med det...

Charlotte

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg så næsten helt sikkert hvorfor jeg klør som en gal når jeg bruger mascara ... havde ikke set at der var nikkel i :tosset: eller rettere ... havde ikke tænkt over det ... jeg kan heller ikke tåle sølvsmykker -HAHA-
0

Del dette indlæg

Hey

Jeg har brugt Lancôme's mascara siden jeg startede med mascara men en dag begyndte jeg at få seriøse problemer med dem, så jeg prøvede stort set alt fra HR, Chanel, Dior - L'oreal og til sidst fandt jeg min lykke mascara som bare er for lækker hvis man lige lære at bruge den XXL Lash fra Maybelline, man får store dejlige volumiøse vipper som ikke smuldrer eller lignende det holder og den er ikke skrap i det overfor mine sarte øjne, så den kan jeg kun anbefale.

Den er god at bygge vipperne op med, så hvis man har små vipper kan man bygge op i microfiber et lag af gangen, uden at vipperne klasker sammen. Det er superb og den sorte finish er også suveræn den dækker vitterligt, en klar favorit, vil dog sige at den ikke virker i den vandfaste udgave, så den skal man holde sig fra, hvis det er en god vandfast man leder efter vil jeg klart anbefale Aqua Lash fra Max Factor eller More Lashes Water Proof fra Max Factor, har aldrig brugt en mascara der er mere vandfast i mit liv -HAHA-

Knus Ayoe

P.S. har brugt XXL her på billedet, bare for lige at vise at det er en super mascara ()()

post-6195-1116358445.jpg

0

Del dette indlæg

Hey

Jeg har brugt Lancôme's mascara siden jeg startede med mascara men en dag begyndte jeg at få seriøse problemer med dem, så jeg prøvede stort set alt fra HR, Chanel, Dior - L'oreal og til sidst fandt jeg min lykke mascara som bare er for lækker hvis man lige lære at bruge den XXL Lash fra Maybelline, man får store dejlige volumiøse vipper som ikke smuldrer eller lignende det holder og den er ikke skrap i det overfor mine sarte øjne, så den kan jeg kun anbefale.

Den er god at bygge vipperne op med, så hvis man har små vipper kan man bygge op i microfiber et lag af gangen, uden at vipperne klasker sammen. Det er superb og den sorte finish er også suveræn den dækker vitterligt, en klar favorit, vil dog sige at den ikke virker i den vandfaste udgave, så den skal man holde sig fra, hvis det er en god vandfast man leder efter vil jeg klart anbefale Aqua Lash fra Max Factor eller More Lashes Water Proof fra Max Factor, har aldrig brugt en mascara der er mere vandfast i mit liv :denmarkflag:

Knus Ayoe

P.S. har brugt XXL her på billedet, bare for lige at vise at det er en super mascara :blush:

wow. den ser god ud.

Nu er jeg i den uheldige situation at jeg har meget tynde, lyse og korte øjenvipper. Der skal meget til før det ser ud af noget. Det er meget sjældent at man både kan finde en som giver længde OG fylde. Mit problem er et jeg får "spidereyes" som de siger i reklamen. Men det er næsten umuligt at få flotte vipper uden at skulle bruge en tredje del af en mascara.. ( ihvertfald til jeg er tilfreds)

Håber at jeg finder ud af noget inden august.

Er der nogen der kender en god kosmetolog i Herning området??

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også prøvet at få farvet mine vipper...det bliver virkelig flot, hvis man får blandet lidt blåt farve i den sorte...uden den bliver blå. Man får bare et friskere, flottere look.

Men jeg brugte alligevel en klar mascara, for at åbne øjet.

Personligt kan jeg ikke bruge en mascara, der ikke er vandfast, fordi mine øjne løber i vand, når der er den mindste vind (når jeg fx cykler...mm)

Redigeret af BIJ
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer