Cyen

Hvad skal der stå på bordkortene

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg tror bare at jeg lurer tiden af ..og ser på hva der blir svaret mest for

<{POST_SNAPBACK}>

Det er også noget i den stil jeg har gang i!

Synes selv at det lyder smukt med brud og gom (det er vi jo kun den ene gang), men på den anden side så vil jeg også gerne have med navne på!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved jo endnu ikek om vi skal have bordplan, men skal vi, komemr der til at stå BRUD og BRUDGOM

Det er jo kun denne ene dag i hele vores liv (forhåbentligt) at vi er netop brud og brudgom.

Tror endda oss jeg ville gå så langt at skrive brudens mor, brudens fra, Gommens far og gommens mor

Men som sagt - Intet er sikkert endnu

0

Del dette indlæg

Tror endda oss jeg ville gå så langt at skrive brudens mor, brudens fra, Gommens far og gommens mor

<{POST_SNAPBACK}>

Havde jeg lavet almindelige bordkort, så havde jeg nok også skrevet sådan, men da jeg graverer det på et glas, får alle gæsterne deres navne på!

Jeg er dog stadig i tvivl med hensyn til os selv..

:super: Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har skrevet buden og gommen.........og så er vi også gået det skridt videre, og har skrevet brudens far, gommens mor osv..........der er jo to gange mor og far til denne her fest, så der kan da hurtigt opstå misforståelser........... og at skrive deres navne er bare ikke en mulighed for mig.....jeg synes det er at distancere dem ALT for meget..........

Knus Trisse :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer