Guest Svale

Mine anelser var rigtige

33 indlæg i dette emne

Vi har fået familieforøgelse her i huset!! Har gået og synes min hunkat var blevet lidt rundmavet, og ja her for et par timer siden gik hun og miavede på en anderledes måde. Den ene af mine hankatte var nysgerrig, så jeg skulle da lige se....jeg havde sat, gad vide om hun skal have killinger nu til min kæreste...og ganske rigtigt! Pt. har hun fået 1 killing, en lille bitte sort og hvid kat....hvor er den nuser....

Er meget spændt på, om der kommer flere????

Så hvis der er nogen, der skal have kat, så må I sige til? Vi står klar med levering om 12 uger :)

Søren siger, de skal aflives, og det nænner jeg bare ikke...så nu må vi se. Jeg håber, han bliver så blød om hjertet, såe....

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Katte kan have "2 graviditeter" i sig på en gang, en i hver side...

Killinger i den samme graviditet kommer relativ hurtigt efter hinanden, men hvis der er en graviditet til kan der godt gå et par timer....

Moderkagen kommer ud når hun er "færdig", bare husk der er en moderkage ved begge graviditeter... Hvis hun da har to, det er jo ikke sikkert... :)

Øhhh håber du forstår hvad jeg mener... :hug:

Men en killing det er dog meget billigt sluppet :jupi:

Redigeret af Rinne
0

Del dette indlæg

Hjælp....det er nu et par timer siden, hun har født den ene killing, og den er stadig ikke begyndt at sutte....kan det være rigtigt? Jeg er så bange for, at den ikke overlever...jeg prøver alt hvad jeg kan at hjælpe den med at finde en pat, men den kan ikke rigtigt....hjælp hvad gør jeg? Hvor længe kan den klare sig?

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger,

Her er vores ekseplarer lige for tiden... Felix er den stribede hankat og Feline den lille sort/hvid/diverse... Hankatten er også klar til levering om ca. 3 uger!

Hej fra Kathrine.

post-11107-1115489924.jpg

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

Hej piger...

Min kat fik killinger for 5. gang for ca. 1½ måned siden, og jeg bliver meget nervøs når det sker - hver gang. Jeg ligger med hovedet helt nede hvor det sker, så jeg kan følge med i hver eneste lille fremskridt. Min erfaring er, at jeg aldrig ser dem sutte mens de er helt "nye" og tror altid, at nu går det helt galt. Men det har det ikke gjort endnu, og jo mere fred katten får, jo lettere bliver det for den at finde ud af det hele.

Så prøv at tage den helt med ro, selvom jeg godt ved at det er svært. Men man siger jo, at den allerførste mælk er den vigtigste, så jeg tror på at den nok selv skal få fat...

:hug: Tillykke med de små kræ!

Hej fra Kathrine. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men inden jeg daffer til køjs, så vil jeg da bare lige fortælle, at lillemisen vist er begyndt at sutte hos sin mor!!! Fik et godt råd om at give missemor piskefløde med æggeblomme, for at hun skulle komme til hægterne, så det har hun fået!!! Kan slet ikke begribe, at vi har sådan en lille trold liggende i kassen?!! Den er bare så kær....og heldigvis har vi så fundet en aftager, nemlig mine svigerforædre!!!

Nå vil i seng og sove, har en lang dag imorgen!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Lige et billede af Fie (hunden), som har følt sig som mor hele tiden, mens killingerne har været til stede. Om aftenen sover killingerne oven på hende, og hun snuser til dem et par gange om dagen, for at tjekke om de har det godt - hvor kært er det ikke?? :boohoo: :hearts:

Hej fra Kathrine :bearhug:

post-11107-1115729142.jpg

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger,

Her er vores ekseplarer lige for tiden... Felix er den stribede hankat og Feline den lille sort/hvid/diverse... Hankatten er også klar til levering om ca. 3 uger!

Hej fra Kathrine.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey du - hvor I landet er du fra? Måske er jeg interesseret :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej piger,

Hej fra Kathrine.

Hey du - hvor I landet er du fra? Måske er jeg interesseret :boohoo:

Jeg bor omkring Skanderborg... Han er bare en rigtig nuser lille sag!!

Kathrine :bearhug:

post-11107-1115727826.jpg

0

Del dette indlæg

Åhr hvor er han bare nuser kathrine.

Jeg vil så gerne have en kat, og det vil min kæreste egentlig også, men men men han fik konstateret astma og allergi for et par år siden.

Vi har snakket lidt om at få en udekat når vi engang får hus.

Men jeg bliver da lige nødt til at vise ahm billedet når han kommer hjem....

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer