sannaw

Hvor tidligt

34 indlæg i dette emne

Grunden til at jeg spørger er, at jeg har INGEN ide om, hvilken kjole type jeg vil have og min mor skal efter al sandsynighed sy kjolen - min søs og jeg har derfor tænkt på at bruge en af vores sjældent sammenfaldende fridage til at tage ud og tjekke markedet!!!

Der er knap et år til brylluppet - er det HELT vildt i forhold til normalen??? Og skal man bestille tid eller kan man bare "poppe" ind?

:huh: Der er godt nok mange ting man ikke ved, når man aldrig har regnet med kirkebryllup!!! :lol:

På forhånd tak for jeres hjælp...''

:super:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også giftes 15 april næste år, og jeg skal ud og prøve kjole på lørdag, weeeeeeeeeeeaaaaa glæder mig

Der er godt nok mange som ikke kan forstå at jeg allerede vil ud og prøve kjoler, men det vil jeg altså.

Så hvis du har lyst til den nu, synes jeg bare du skal gøre det.

Pernille :super:

0

Del dette indlæg

Hejsa

jeg købt min kjole 1 år før brylluppet :lol: og ja, det er en god ide at bestille tid - så er du sikker på at der er tid til dig og til at du kan prøve de kjoler du gerne vil ..men det normale er nok 6-9 mdr. før ...men skal I selv sy er det måske en fordel at begynde lidt tidligere :huh:

men god fornøjelse,

:super: Stine

0

Del dette indlæg

Ihhh altså piger - i er altid så hurtige, det er bare så sødt af jer.....

Jeg tror jeg holder fast i vi tager den dag - så får man en ide om hvad man vil, og så har mums god tid til at finde ud af om det er noget hun kan kreere!!! :jupi:

Så den 12. går det løs - så mangler jeg bare at finde ud af hvor vi skal tage hen... Bor i nordjylland, så umiddelbart ligger valget mellem Snehvide (tylstrup), Lilly (aalborg) Skott (rold) og Alt til bruden (dybvad) - Nogen der kender til nogen af stederne og kan anbefale? Bor i aalborg, så lilly er klart nemmest, men........ ;) Ikke sikkert det er det bedste jo - og det skal det jo være! :lol:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig med Stine, begynd endelig i god tid, det er altid rart at få et godt indtryk af, havd man selv går efter, især når den skal sys, jo flere du har set, jo nemmere er det efter min mening at få en masse ideer ned på "papir".

Jeg købte også selv min 9 1/2 måned før brylluppet :lol:

:super: Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg kender ikke til nogen steder i nordjylland. Men panayotis i Vejle har et kæmpe udvalg og har kun fået positiv kritik herinde.

Så hvis I har mod på en køretur, så vil jeg anbefale panayotis.

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke til nogen steder i nordjylland. Men panayotis i Vejle har et kæmpe udvalg og har kun fået positiv kritik herinde.

Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

Har godt nok hørt dem nævnt flere gange, men det er noget af en tur, især fordi min søs skal hente unger til halv fire, så vil jo helst udnytte tiden til at kigge på kjoler i stedet for at køre!!! :lol:

Men tak alligevel - det kan være vi kører der ned i anden ombæring!

0

Del dette indlæg

Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

Har godt nok hørt dem nævnt flere gange, men det er noget af en tur, især fordi min søs skal hente unger til halv fire, så vil jo helst udnytte tiden til at kigge på kjoler i stedet for at køre!!! :huh:

Men tak alligevel - det kan være vi kører der ned i anden ombæring!

<{POST_SNAPBACK}>

Det var så lidt.

Jeg skal selv derned på lørdag, men vi bor også i Århus, så det er ikke en voldsom lang køretur for os.

Pernille :lol:

0

Del dette indlæg

Hvis du ender hos en designer (tro mig du ved aldrig om du gør), så kan du risikere at du skal bestemme dig senest fem måneder før.

Jeg startede selv i slutningen af januar og skal giftes d. 13. august, dvs. 6½ mdr. før. Jeg kunne godt have brugt en måned eller to mere.

Og iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh hvor er det bare fedt at prøve kjoler, jeg kunne blive ved :hearts:

0

Del dette indlæg

Der ligger også Lucca i Sindal, Askepot i Vodskov og Casa Fiesta i Nørresundby.. Kan ikke lige komme på flere... Jo der ligger også den der Chiffon i Aalborg, de skulle vist også have brudekjoler..

Jeg har selv købt min kjole i Snehvide i Tylstrup og har kun meget store roser til Hanne. Hun er super sød men meget ærlig. Så kan man tåle at få hendes uforbeholdne mening så er hun helt bestemt et besøg værd :super:

God fornøjelse med at prøve brudekjoler og husk NYD det :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der ligger også Lucca i Sindal, Askepot i Vodskov og Casa Fiesta i Nørresundby.. Kan ikke lige komme på flere... Jo der ligger også den der Chiffon i Aalborg, de skulle vist også have brudekjoler..

Jeg har selv købt min kjole i Snehvide i Tylstrup og har kun meget store roser til Hanne. Hun er super sød men meget ærlig. Så kan man tåle at få hendes uforbeholdne mening så er hun helt bestemt et besøg værd :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhh... Tusind tak... Det var mange! :lol: Jeg hældede også lidt til snehvide, men er ikke så vild med de kjoler der er på hjemmesiden, men der er jo nok et væld andre!!! Må lige tjekke de andre ud hvis de har hjemmesider!

Knus fra Sanna

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhh... Tusind tak... Det var mange! :lol: Jeg hældede også lidt til snehvide, men er ikke så vild med de kjoler der er på hjemmesiden, men der er jo nok et væld andre!!! Må lige tjekke de andre ud hvis de har hjemmesider!

Knus fra Sanna

<{POST_SNAPBACK}>

Hanne har mange forskellige kjoler lige fra de klassiske til de lidt mere specielle så jeg skulle da mene de skulle være muligt at finde noget..

Jeg ved ikke om dem jeg har nævnt har hjemmesider men prøv evt at kigge Her

Der er også nogle flere butikker rundt omkring i nordjylland...

Knus fra Lotte

0

Del dette indlæg

Jeg var med tøserne ude 6 mdr. før! Vi troede at vi var i MEGET god tid, men ekspedienten sagde at vi lige var i den tid som de anbefalte. Det er så de evt. kan nå at få kjolen hjem i den rette str. hvis det er nødvendigt!

Så kom afsted (så er der jo også snart billeder til os herinde :lol: )

:super: Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min kjole 5 mdr. før. Hvis du først skal giftes om et år, vil jeg lige sige, at stort set alle brudekjolebutikker holder udsalg i dec/jan, så når der er så længe til, er det måske en idé bare at kigge nu, og så evt. købe kjolen på udsalg - eller hvem ved, måske falder du for en af kjolerne i 2006 kollektionen.

:super: Christina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ude og prøve 1 kjole (den var så bare for lille) og jeg skal prøve kjole igen her d. 14/5-05 og der er ca. 1 år og 4 mdr. til vi skal giftes.

Grunden til, at jege r i så godt tid er fordi jeg ikke har råd til, at købe den fra ny og derfor køber jeg den brugt privat.

Du skal da bare gå i gang når du har lyst.

0

Del dette indlæg

Jeg kender desværre ikke nogle af de nordjyske kjolebutikker, men det var planen at jeg ville ha' været hos Skott i Rold - de ser ud til at ha' et stort udvalg. (men jeg fandt KJOLEN inden da, så det blev aflyst)

Man skal bestille tid næsten alle steder, så ta' at gør det... også for din egen skyld, så har de bedre tid til dig. :super:

0

Del dette indlæg

Jeg skal på brudekjole-shopping/luring den 5. juli sammen med min mor og søster... Sidstnævnte skal være brudepige, så hende skal vi også finde en kjole til. Jeg har aftalt med Lars og min mor, at hvis jeg falder over THE DRESS så skal jeg bare købe den... Hvis ikke så skal jeg prøve så mange som muligt, få taget billeder og så kender Lars en som måske kan sy den for os... Så jeg får den perfekte kjole...

Men det er slet ikke for tidligt at kigge på kjoler nu... Vi gifter os den 24. juni til næste år og vi er i fuld gang med planlægningen...

0

Del dette indlæg

Hej.Sanna og i andre som selv skal sy jeres brudekjole

mener i det er ok at bruge foretninger og deres personale

til at prøve brudekjoler tænk på deres tid, de arbejder

ganske gratis vil i det hvis det var jer der havde en foretning,

det kan ikke være rigtig de skal stå til jeres rådighed

forde i syntes det er sjovt.

Hilsen Sandra

0

Del dette indlæg

Hej.Sanna og i andre som selv skal sy jeres brudekjole

mener  i det er ok at bruge foretninger og deres personale

til at prøve brudekjoler tænk på deres tid, de arbejder

ganske gratis vil i det hvis det var jer der havde en foretning,

det kan ikke være rigtig de skal stå til jeres rådighed

forde i syntes det er sjovt.

Hilsen Sandra

Hvad mener du med at de arbejder gratis? De får vel løn som alle andre, eller er det bare mig der ikke ved så meget?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer