Sandra Brix

Balloner

9 indlæg i dette emne

Vi overvejer at pynte med balloner :super: er der nogen der har erfaringer med det og ved hvor de kan skaffes henne? Gerne nogle specielle...hjerter eller noget andet. Hvis I har billeder vil jeg også meget gerne se dem!!!!

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm......Godt spørgsmål.

Jeg ved endnu ikke rigtigt hvordan jeg vil bruge ballonerne, jeg syntes bare at de var så fine så jeg var nød til at købe dem. :super:

Jeg vil tro at du kan købe hellium,ved siden af.

Prøv at søg på nettet, det må da kunne lade sig gøre.

Finder jeg noget( nu er jeg jo blevet nysgerrig), så hører du fra mig.

Knus Christine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sandra

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men hvis du er fra Københavnsområdet, vil jeg anbefale dig at henvende dig til Euroballoon på Østerbro. De er nogle af de billigste her i hovedstadsområdet med helium, og helium er altså relativt dyrt at anskaffe.

Du får balloner med, når du bestiller hos dem, og ballonerne er altså den mindste post i dét budget, så der er ingen grund til at finde balloner andet steds på forhånd.

De har både alm. runde balloner, men også hjerteballoner, og i alle mulige farver og kvaliteter. Kig evt. på deres hjemmeside http://euroballoon.com/.

Det kan se super flot og festligt ud, når man pynter med balloner, har selv overvejet at gøre det, for at peppe det lidt kedelige festlokale op, vi skal være i.

Hilsen Rasmines

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men hvis du er fra Københavnsområdet, vil jeg anbefale dig at henvende dig til Euroballoon på Østerbro. De er nogle af de billigste her i hovedstadsområdet med helium, og helium er altså relativt dyrt at anskaffe.

Du får balloner med, når du bestiller hos dem, og ballonerne er altså den mindste post i dét budget, så der er ingen grund til at finde balloner andet steds på forhånd.

De har både alm. runde balloner, men også hjerteballoner, og i alle mulige farver og kvaliteter. Kig evt. på deres hjemmeside http://euroballoon.com/.

Det kan se super flot og festligt ud, når man pynter med balloner, har selv overvejet at gøre det, for at peppe det lidt kedelige festlokale op, vi skal være i.

Hilsen Rasmines

Ja liiiige mine ord :jupi: Takker for linket, det vil jeg tjekke ud. Selvom jeg kommmer til at bo i Næstved når vi skal giftes. Det kan vel bringes ud :super:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi pyntede med balloner til vores bryllup. Vi havde først tænkt os at de skulle fyldes med helium, men da vi undersøgte det nærmere fandt vi ud af, at de kan kun garantere at helium holder i 18 timer og da vi skulle dække bord og pynte op fredag aften, kunne vi risikere at balloner hang og var slatne når vi skulle til bords.

Men vi havde købt balloner (hos Viborg Ballon - http://www.viborg-ballon.dk/ - lidt over 300kr for 300 balloner i 3 forskellige farver, jeg havde kontaktet dem inden og fået dem til at sende nogle vareprøver, så vi kunne finde de rigtige farver)

nå - men vi kom på den ide at vi kunne binde dem på en snor og hænge den i loftet. Det fungerede bare, først binder du farve 1 på, så farve 2 og så farve 3 og igen farve 1 osv. så får du denne snoede effekt.

Bind dog knude på ballonen inden du binder den på snoren. At blæse 300 balloner op lyder voldsomt - vi brugte en kompressor. No Problem!!! :bearhug:

Sådan blev resultatet og der var ikke en ballon, der var blevet slatten, da vi gik til bords.

post-6623-1115709909.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer