Guest nefertiti

"LAST MINUTE"

8 indlæg i dette emne

Hej piger...

Ville lige høre om i har nogen erfaringen med "last minute rejser"...Hvilke rejseselskaber er bedst at henvende sig til og hvordan foregår det i det hele taget?

Min mand og jeg overvejer at vove os ud i dette med håb om at få noget billigt og godt...oveni i vores store bryllup er budgetet ikke noget at råbe hurra for.

Glæder mig til at høre fra jer.

Knuz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tja, Klaus og jeg gjorde det bl.a. sidste år - men vær obs. på at der nok ikke er så meget at komme efter lige nu... du kan tjekke tekst tv - men de er ikke opdateret - du kan oftest få det billigere ved at gå direkte til selskabet .. vi rejste med Tyrkiet eksperten og det var vores erfaring af de helt store som f.eks. 'My Travel' ikke kommer langt nok ned i pris ...

0

Del dette indlæg

Vi rejste sidste år til Bulgarien "last minute" med StarTour, og det var helt suverænt. Havde ikke forventet det vilde, men både pris, service og sted var tip top. Så go for it. Men det kan godt betale sig at kontakte forskellige bereauer, for der er stor prisforskel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil sige at der er absolut ingen problemer med at tage sådanne rejser uden for sæsonen...! Mine bedsteforældre rejser en gang hver/hver anden måned..og de betaler aldrig fuld pris - de tager afbudsrejserne - og her har jeg aldrig hørt klager!

Du burde sagtens kunne få en rejse til max 2000 kr nu.

Held og lykke

Kh M :bearhug:

0

Del dette indlæg

2000,- er det for 1 eller 2 personer?

Og er det "kun" fly?

Hvor meget "last minute" er det egentlig?

Et par timer eller et par dage?

Undskyld jeg spørger så meget men jeg er meget nysgerrig.

<{POST_SNAPBACK}>

He he..helt i orden..det må man gerne!

Ahhh dog kun for 1 - det plejer at være for 1 uge sydpå - gerne spanien, grækenland eller tyrkiet - fx.

Det plejer at være inkl. hotel og fly - dog er de blevet frække og begyndt at tage ekstra for transfer til og fra lufthavnen (på feriestedet) og ekstra for flymaden. Det plejer at løbe op i ca. 300 kr. pr. person.

Men grunden til der ikke plejer være noget i vejen med afbudsrejser uden for sæsonen - er at de ikke sender folk ud på de skumle steder - nej man kan risikere at bo på samme hotel som nogle der har givet 2-3 gange så meget som en selv! - Det er nemlig dyrere for dem at sende en flyver afsted som kun er halvt booket!

Håber det hjalp lidt?

KH M :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer