Guest hyacinth

sang på violin

5 indlæg i dette emne

Hej med jer

jeg ved godt at der har været 1000 vis af forslag fremme til, hvad der kunne spilles i kirken, men jeg har alligevel lidt brug for jeres hjælp.

Min kommende mands kusine har spurgt om vi var interesserede i at hun spillede et sykke violinmusik for os i kirken, hvilket vi naturligvis straks tog imod, da hun bare er superdygtig. Præsten har lige i dag sagt god for det, så her må i gerne komme med jeres kreative bud på, hvilke stykker der er velegnede til violin.

Jeg har selv tænkt på nogle stykker, men er usikker på, om de egner sig til violin, er der nogle musikbegavede sjæle, der har nogle gode forslag til klassiske melodier, så ville jeg blive glad :boohoo:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om jeg er super musikbegavet ved jeg ikke :boohoo: , men jeg er meget glad for violinmusik og har en søster der spiller. Hun mener at alt kan spilles på violin, så det er sådan set bare at vælge :boohoo:

Evt kunne man finde et filmtema man synes om - eller evt gå på biblioteket og finde nogle indspillede udgaver af forskelligt dansk folkemusik. Bl.a. findes der en brudemarch fra Vestjylland, som er utrolig sød.

:bearhug:

My

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer