annawahl

Brudekjolen er købt, men hvad med smykker????

14 indlæg i dette emne

Hej

Nu har jeg endelig fået købt og betalt min brudekjole.... nu mangler jeg så bare at finde smykkerne til den...

Indtil videre er planen noget med et diadem i håret, men hvilken slags halskæde og øreringe jeg skal have på - det har jeg virkelig ikke noget clue om på nuværende tidspunkt.

Er der nogen, der har et godt forslag?????

Anna

post-11655-1115820303.jpeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er den smuk, tillykke med købet. ja jeg tror jeg ville vælge en diskret perlekæde med perleørreinge, ikke for stor og voldsom en kæde, da din kjole har mange fine detaljer, som jeg ikke synes smykket skal stjæle opmærksomheden fra :)

Jeg synes iøvrigt man kan få mange vildt flotte perlekæder i dag, også med et moderne snit, hvis du ikke er til de helt "klassiske" perler

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er den smuk, tillykke med købet. ja jeg tror jeg ville vælge en diskret perlekæde med perleørreinge, ikke for stor og voldsom en kæde, da din kjole har mange fine detaljer, som jeg ikke synes smykket skal stjæle opmærksomheden fra :)

Jeg synes iøvrigt man kan få mange vildt flotte perlekæder i dag, også med et moderne snit, hvis du ikke er til de helt "klassiske" perler

<{POST_SNAPBACK}>

Kloge Rikke? Søde Rikke? Begavede Rikke? Smukke Rikke? Du har vel ikke tilfældigvis fundet billeder et eller andet sted af de lidt "moderne" perler, da jeg også leder med lys og lygte???

Mette :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er den smuk, tillykke med købet. ja jeg tror jeg ville vælge en diskret perlekæde med perleørreinge, ikke for stor og voldsom en kæde, da din kjole har mange fine detaljer, som jeg ikke synes smykket skal stjæle opmærksomheden fra (y)

<{POST_SNAPBACK}>

Kloge Rikke? Søde Rikke? Begavede Rikke? Smukke Rikke? Du har vel ikke tilfældigvis fundet billeder et eller andet sted af de lidt "moderne" perler, da jeg også leder med lys og lygte???

Mette :)

<{POST_SNAPBACK}>

Søde Mette, sidder jo her og rødmer :( , ja nu kom Sus mig i forkøbet ville også sige Chinja ellers vil jeg foreslå Chanti, af en eller grund kan jeg ikke få lov at lægge et link ind, men her er adressen www.chanti.dk

Håber du finder det du søger (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte jeg hellere må sætte et link ind, hvor du kan finde den!!

Se her

Det vil være mit favoritsmykke, hvis jeg skal have sådan en åben kjole!!!

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Svale

ja det er jeg også helt syg med, men da jeg ringede til forretningen sagde de at de kun havde det i den farve og det passer desværre ikke til min kjole :blush: ellers havde jeg købt det på stedet

:bearhug: Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer