11.06.05

2 ud 3 lorte dage

16 indlæg i dette emne

nu skal mit hoved lige tømmes..

mandag startede godt , jeg skulle jo ind og have syet min kjole til :( ligesom jeg får smidt tøjet, og skal til at hoppe i kjolen, ringer de fra min datters SFO at hun og 2 andre var væk og de ikke har set hende i en time :) jeg ringer så til min kommende og han tager hjem efter en time har de så fundet hende, hjemme hos en undskyld mit udtryk halal familie (som min mor sagde det) de havde ikk studset over ungerne var kommet derop, så de var bare blevet spidset af med nogle chips.. :tosset: derefter får vi afvide at det er vores opdragelse der er noget galt med, for børn burde vide de ikke må gå fra SFO'en, så blev jeg tosset hun er 6 år gammel, kommer fra børnehaven hvor der er hegn over det hele og 2 meter til håndtaget på dørene, til at komme et sted hen hvor området ikk er lukket af og håndtaget på døren er flyttet 1 meter ned... jeg var så sur over de mente at det var min/vores egen skyld..

så idag får jeg den triste nyhed at min gamle farfar har fået konsataret kræft, og han skal opereres og nok ikke kan komme til vores bryllup :) jeg spurtge så min far om jeg skulle aflyse brylluppet, men det sagde min far nej til, da han er meget gammel, han er 85, og har været meget syg på det sidste.. jeg vil bare ikke have hele familien på nakken over jeg har været egoistisk og fortsat holder på min bryllupsdag, selvom min farfar måske ligger på sygehuset, der er jo ikke nogen der ved hvor længe han er om at komme sig og om han overhovedet gør det.. så min kære far bakker mig op og mener vi skal holde fast i datoen :) ..

følelserne sidder meget yderligt i øjeblikket bryllupet nærmer sig hastigt, så i stedet for at stor tude, så må i herinde ligge øre til, håber det er ok, og jeg ikke har kedet jer..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du læsser bare af alt det du har behov for.........vi er her ikke kun når det er sjovt.

Umiddelbart mener jeg ikke at du er egoistisk at holde fast i jeres dato....... som du selv siger, ingen ved hvor længe han er om at komme sig, eller om han overhovedet kommer sig...... jeg håber alt det bedste for din farfar.

Knus Trisse :)

0

Del dette indlæg

Hej

Først får du lige en masse :):):)

Syntes da det er fejt af børnehaven og bebrejde dig, når børnene er i børnehaven så er det da pædagogernes opgave at holde ungerne under opsyn !

Hvor er det synd for din farfar.. Det er bare så hårdt ( mistede selv min farfar for 13 år siden og savner ham stadig ) men det er dejligt at din far støtter dig i at holde ved datoen for bryllupsfesten.

Jeg syntes du har alt grund til at stor tude, det havde jeg gjort for at få det ud..

Håber det går..

Knus Heidi

:(

0

Del dette indlæg

Ihhh altså - jeg sidder og bliver helt ked af det på dine vegne og samtidig bliver jeg rasende over at de fra din datters SFO kan få sig selv til at sige den slags bræk... De har da ansvaret for din datter så længe hun er der. Som du selv skriver har din datter været vant til nogle andre omstændigheder!!! :tosset:

Men jeg føler med dig med din farfars kræft. Uanset om du skal giftes om 30 dage eller ej, så er det aldrig sjovt at få den slags beskeder... Du er ikke egoistisk fordi du fastholder Jeres bryllupsdato. Mit hjerte bløder for dig... Jeg håber at de får fjernet hele kræft knuden...

Du får lige :):):):((y) her fra mig....

P.S. Du skal ikke have dårlig samvittighed over at du har brug for at tude og dele dine følelser med os... Vi er her jo for det samme ik? (y)

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså - jeg sidder og bliver helt ked af det på dine vegne og samtidig bliver jeg rasende over at de fra din datters SFO kan få sig selv til at sige den slags bræk... De har da ansvaret for din datter så længe hun er der. Som du selv skriver har din datter været vant til nogle andre omstændigheder!!!  :tosset:

jeg var/er stadig tosset på dem, jeg råbte også majt højt... min datter har ikke fået nogen skideballe, da jeg ikke mener hun har fortjent det, vi har snakket med hende om det, og prøvet at få hende til at forstå man ikke må gå derfra før man bliver hentet eller ringet hjem..

jo også sagde de ozz at det aldrig var sket før der var aldrig nogen der bare var gået uden at tillades, så fik de lige lagt det over på mig igen at det var mit barn der var noget galt med :)

0

Del dette indlæg

Men jeg føler med dig med din farfars kræft. Uanset om du skal giftes om 30 dage eller ej, så er det aldrig sjovt at få den slags beskeder... Du er ikke egoistisk fordi du fastholder Jeres bryllupsdato. Mit hjerte bløder for dig... Jeg håber at de får fjernet hele kræft knuden...

ja jeg håber også de får taget det hele, han får en tid inden for de næste 14 dage, håber meget på at han har kræfter til at komme sig..
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du læsser bare af alt det du har behov for.........vi er her ikke kun når det er sjovt.

Umiddelbart mener jeg ikke at du er egoistisk at holde fast i jeres dato....... som du selv siger, ingen ved hvor længe han er om at komme sig, eller om han overhovedet kommer sig...... jeg håber alt det bedste for din farfar.

<{POST_SNAPBACK}>

enig, med Trisse - hold I bare fast i datoen med god samvtitighed ...

og sikke da en SFO :angry1: :angry1: :slag: man kan da ikke bare forsøge at 'tørre' den af på jer!

:) Stine

0

Del dette indlæg

sidder også og bliver helt oprørt, hun er 6 år gammel, hvad tænker de på i den SFO, det er sgu da dem der har det fulde ansvar for hende :angry1:

og mht din farfar så kan jeg godt forstå i holder fast i datoen, synes bestemt ikke det er egoistisk, håber det bedste for ham

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig :):):(

0

Del dette indlæg

Hej med dig.

Jeg ved ikke om det er sådan i din SFO. Men i mit barns kan man fravælge opsyn. DVS at de ikke bliver registerede som kommet og at de heller ikke behøver at sige hvornår de går hjem. Derved sparer man ca300 kr om måneden.

Det jeg vil hen til er at hvis man ikke har valg det er der DERES ansvar at barnet ikke forlader SFO en. Der kunne reelt komme en hvilken som helst ind og tage børnene med.

Jeg synes ikke at du skal acceptere at blive talt sådan til, hvos SFO er med opsyn, for så er det dem der ikke gør dares arbejde ordentligt. Men selvfølgelig skal børn heller ikke forlade SFOen og det har du sikkert også fortalt men det er også deres pligt at fortælle hvor grænserne går. Og hvor børnene må gå hen.

Du får lige et par :):) af mig.

m

0

Del dette indlæg

Hej med dig.

Jeg ved ikke om det er sådan i din SFO. Men i mit barns kan man fravælge opsyn. DVS at de ikke bliver registerede som kommet og at de heller ikke behøver at sige hvornår de går hjem.  Derved sparer man ca300 kr om måneden.

Det jeg vil hen til er at hvis man ikke har valg det er der DERES ansvar at barnet ikke forlader SFO en. Der kunne reelt komme en hvilken som helst ind og tage børnene med.

Jeg synes ikke at du skal acceptere at blive talt sådan til, hvos SFO er med opsyn, for så er det dem der ikke gør dares arbejde ordentligt.  Men selvfølgelig skal børn heller ikke forlade SFOen og det har du sikkert også fortalt men det er også deres pligt at fortælle hvor grænserne går. Og hvor børnene må gå hen.

Du får lige et par  :)  :)  af mig.

m

jeg har ikk fravalgt noget, det eneste jeg ved er at når de rykker i SFO2 altså fra 4 klasse, så ryger opsynet.. jeg skal ligge seddel på hvem der må hente hende.. jeg har tænkt mig at ringe til kommunen, og høre hvordan jeg skal forholde mig til det her.. for jeg mener stadig det er deres ansvar , at passe på mit barn når jeg er på arbejde, og jeg vil gerne være tryg ved at tage på arbejde...

det er 100 % forkert af hende at gå derfra, og det har hun også fået afvide, men hun skal ikke hænges op på den her, og jeg vil sq heller ikke finde mig i det..

jeg er tosset og jeg er ikke færdig med dem endnu :)

0

Del dette indlæg

Hej

Sikke en forpu...... SFO, hvordan kan de sige, at det er din skyld. Hvis pædagogerne ikke skal holde opsyn med din datter, hvorfor fanden er de der så... Det var da nogle gode lønninger at spare...

Ang. din farfar, så håber jeg, at operationen går godt, og at han kommer sig hurtigt. For at sætte et andet perspektiv på, så tror jeg, at din farfar er ked af, at han ikke kan være med, men jeg tror bestemt, at han ville være mere ked af det, hvis du udskyder dagen for hans skyld. Uanset hvad, så er han jo i jeres tanker hele dagen.

Nu ved jeg jo ikke lige hvor i holder bryllup, og hvor langt der vil være til hospitaltet, men hvis det er relativt tæt på kunne i jo smutte forbi efter vielsen, eller om ikke andet så ringe til ham - så er han jo ikke helt udenfor eller glemt...

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer